Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 8 września 2013

Kody i Hacki ._.

          Ta notka będzie poświęcona kodom i hackom do MSP. Enjoy :3 Więc jak wiecie na MSP istnieją hacki. Są różne, np. na vipa, starcoins.. Zacznijmy od MSP Hacker. What this? To jest program do hacków na starcoinsy i fame. Wystarczy, że ściągniecie sobie go, zalogujecie się i wbijecie. Nie polecam. Kiedy to ściągniecie to najprawdopodobniej wda wam się trojan. Mało tego! Wirus wejdzie na konto bankowe waszych rodziców i tyle ile starcoinsów wpiszecie to tyle odejmie kasy z konta, nawet jeśli tyle kasy nie dostaniecie. Potem dostajecie coraz mniej kasy i hacker jest już bezużyteczny. Nie mówiąc już o tym, że możecie zostać wykryci i zablokowani przez modów. Tak on wygląda:
 To nie jest moje zdjęcie jakby co (: Kolejne hacki nie są już takie jak ten. Są to maile, które należy wpisać a dostaniecie vipa i kasę. Podaje je dużo osób ale tylko niektóre są prawdziwe. Większość z nich jest wymyślona po to żeby włamać wam się konta. Również nie polecam :) Ostatnia rzecz to hackerzy. Mają programy, które umożliwiają włamanie się na konto. Niestety, nie można ich normalnie pobrać z internetu. Ostatnia rzecz, to zwyczajni użytkownicy, którzy piszą do innych użytkowników ,,podaj mi hasło to wejdę ci na konto i zrobię vipa''. Nie słuchajcie takich ludzi, bo wejdą wam na konto, powysyłają sobie rzeczy a na końcu was usuną! To tyle, siema ;D

 

3 komentarze:

  1. Znalazłam najlepszy sposób na dostanie VIPa w MovieStarPlanet TUTAJ JEST (KLIKNIJ) Można dostać go nawet na rok <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam najlepszy sposób na dostanie VIPa w MovieStarPlanet TUTAJ JEST (KLIKNIJ) Można dostać go nawet na rok <3

    OdpowiedzUsuń