Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 29 września 2013

Dzieci.. -.-

          Hej, ten post powstał tak naprawdę znikąd. Weszłam sobie coś sprawdzić na forum a tutaj coś takiego.
 Serio? .__. Dzieci znowu atakują! xd Jakaś dziewczyna wyjaśniła niejednokrotnie się myląc co to jest ''dalceted ouser'' zamiast deleted user. Jakaś inna poprawiła jej błąd a tamta bezczelnie ją zignorowała za to, że miała niższy level?! I widzicie czemu tyle osób odchodzi. Przez takie wredoty! Gdyby taka gówniara napisała by mi  amy 200 o tym, że mam niski level to zaraz bym jej pokazała na Nelce! Oczy by jej wyleciały! To tyle i broń boże nie róbcie takich rzeczy, Możecie być sławni na msp z czegoś innego. .______.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz