Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 4 października 2013

Nowy vip -_-

         Zobaczcie co znalazłam w internecie!
 Emm.. Żal! Nowy vip? Naprawdę chciałam tego chyba najbardziej! To dlatego, że kasa z vipów idzie na reklamy to dodali nowe vipy?! Elite Vip na tydzień będzie kosztował tyle ile normalny vip na miesiąc? Eee?! W życiu! Ja się z tej zmiany nie cieszę bo wzrośnie tylko dyskryminacja czyli użytkownicy z lepszym vipem będą nabijać się z tych ze zwykłym vipem! I jeszcze jedno. Chcesz fajnego zwierzaczka i ciuszki? Kup elite vip za 200zł! Super cena! Naprawdę, ja wolę już kupić new blue fx i sony vegasa niż coś czego nie potrzebuję! 
2. Zaraz wyjeżdżam do babci. Będzie tam internet i fajny laptop więc się nie martwcie! ;D Dlaczego długo nie piszę? Bo uczę się na stypendium. Muszę go mieć bo wtedy dostanę wymarzonego laptopa ;( Na razie mam 10 szóstek, kilka piątek i czwórek O.O Dzisiaj okazało się że z kartkówki z matmy cała klasa cieszyła się że dostała dwójkę a nie jedynkę! A ja miałam zaciesz z piątki O_O Nie, nie jestem kujonką. Uczę się 10-15 minut co nie jest aż tak dużo. Mówię wam to dodatkowo bo lubię się chwalić .__. A i piszę książkę ;D Mam na razie dwa rozdziały i trzynaście stron. Może dam kiedyś na bloga fragment. Zrobię to kiedy oczywiście skończę ją w połowie :c No to chyba tyle.. Pa c:

3 komentarze:

  1. Ten screen to tak jakby mój bo ja go dodałam pierwsza na Abi blogu -,- Więc mogłaś napisać, że jedna dziewczyna/redaktorka z Abieski bloga (ja) wstawiła to

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zachowuj się jak idiotka :* Blog Abi jest w necie.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, bo jak bym nie wiedzieła, że moja przyjaciółka w ma BLOGA W NECIE -,-

    OdpowiedzUsuń