Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 9 października 2013

Postęp ;D

          Hej ;D Możecie się już domyślić. Zrobiłam nowy teledysk. Yay! ^^ Żal, robiłam go kilka dni a wygląda jak bym go robiła parę tygodni xd Nie no, aż tak profesjonalny to nie jest ;c Macie link. Ucieszę się z każdej łapki w górę i subskrypcji ^^ Filmik ma sporo błędów ale długo na vegasie nie pracowałam i to dlatego. Nie wiem co do czego xd Zgłosiłam się także do dwóch mepów. Oczywiście do tego, co zostało xd Na jednym jestem już zarejestrowana :D Prześlę mepa na swój kanał jakby co. I spróbuję zrobić amv (anime music video) bo zaczęłam oglądać jedną z anim. Jednak nie lubię ich za bardzo. Są porąbane xd Te małe ludziki, piskliwe głosiki i wrzeszczące gęby.. Moje gusta ;D Ale skoro każdy robi amv to czemu nie? ;D No to chyba tyle.. Byeeee ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz