Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 6 października 2013

Znowu nowości.. xd

          Tak.. Znowu zmieniłam bloga. Mam nadzieję, że to moja ostatnia zmiana bo szczerze nienawidzę tego robić ;p Najpierw zajęłam się rozwijanym menu. Szukałam instrukcji i jedyne co znalazłam to bawienie się z kodem HTLM.. Dzięki ale nie. Wreszcie natrafiłam na fajny blog o msp który naprawdę polecam :D Tam zobaczyłam, że wystarczy stworzyć je na profilkach i wsadzić z kodem na bloga. Potem robiłam screeny z dwóch kont na msp na nagłówek.. Potem usuwałam tło, podświetlałam itd. Najgorzej było z tłem. W tłach na bloga nie było niczego fajnego więc szperałam w google. Najpierw chciałam zdjęcie z różami ale były za małe. Potem postawiłam na truskawki ale tak samo.. Wreszcie natrafiłam na to, które pasowało.. O Boże to było straszne :x Wiem, że kolor menu i odtwarzacza do muzyczek mają niepasujące kolory ale ja nie mam siły by się tym teraz zajmować. Ale w końcu jest i bez hejtów bo się obrażę ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz