Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 8 października 2013

Mam cie gdzieś ;-;

          Nie, nie mam cie gdzieś xd Chodzi mi o moviestars z moviestarplanet :c Totalna ignorancja.. Przykład: ,,zobacz mój nowy film (coś tam xd) fajowy film ;D''. Pięć wejść na tydzień. ,,Zobacz moje 10 seków a dostaniesz prezent z listy życzeń''. Pięćdziesiąt wejść na tydzień. ,,mam głupich znajomych''. dwadzieścia wiadomości o treści ,,sama jesteś głupia!'. ,,Zrobić nowy film?''. Zero wiadomości. Przypadek? Nie sądzę. Wszyscy reagują tylko na coś za coś albo jeśli chodzi o nich samych. Czyli jak napiszesz, że zrobiłeś nowy film i jeśli nawet będzie lepszy od filmów Arli czy Shavty to i tak nikt tego nie widzi. Wszyscy patrzą na ten gunwiany ranking -.-'. (Błąd jest celowy) Mnie też to wkurza bo piszę coś do znajomych to ich odpowiedź to ,,co mnie to ku$%# obchodzi?!''. Jak by to napisała taka Arli to by powiedzieli: ,,naprawdę? masz nowy film? już go oglądam, pewnie fantastyczny!''. Nie obrażam tutaj celebrytów z msp tylko chodzi mi o wszystkich ludzi. Kiedyś nie trzeba było nawet pisać reklam a i tak się już było z tego filmu sławnym jak nic. A teraz? A teraz to błagaj innych na kolanach albo się usuwaj. Nie wszyscy tacy są ale do większości świetnie to pasuje! :CC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz