Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 24 października 2013

Halloween *-*

         Długie nie pisałam.. Wiem ale mam to gdzieś xd Na MSP pojawił się konkurs Halloweenowy YAYYYYYYY!!! Lol XD Na coś takiego czekałam. Ostatni konkurs Halloween'owy okazał się klapą. To jego screen z mojego starego bloga: 

 Masakra. Animacje? Może ta z tą pajęczą buźką jeszcze jest ok ale reszta nadawałaby się do konkursu ,,Dziwadła nie z tego świata''. Dlaczego? Animacje nie pasują i wcale nie są straszne. Tło do wymiany bo w ogóle nie pasuje a ubrania nie do pary.
Aktualny konkurs Halloween:
Wo-ow. Mega. Może wygląd okna do nas nie trafia ale za to animacje.. Jak zobaczyłam animkę z tą rozwalającą się gębą czy tam opadem szczęki to prawie z krzesła spadłam. Jeśli chodzi o tego strasznego klauna to to samo. Ubrania jak z Piły! Super! Zobaczcie jak się ubrałam na Amy 200 to się zdziwicie ;D Taak, ja uwielbiam Halloween. I jestem katoliczką i nie czczę szatana jakby co. Po prostu lubię takie rzeczy. Polecam zakupienie animek, ubranek i tła! Nawet jak nie jesteś vipem to masz szansę zaskoczyć swoich znajomych! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz