Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 16 sierpnia 2014

Jak się nie ubierać + parę stylizacji.

Hej! To znowu ja, Paula. :)
Dzisiaj mam zamiar powiedzieć o typowych ciuszkach, które nosi dużo osób. Podpatrzyłam niektóre osoby w chatroomach. Zobaczcie, jak wyglądały osoby w kawiarni.


Najpierw rzuciła mi się w oczy ta osoba:

Co możemy u niej zobaczyć? Na początek dla mnie rzucają się w oczy WŁOSY. Dość dużo osób, które zaczyna grać je posiada, a co jest gorsze w ORYGINALNYM kolorze. Wyglądają one strasznie... I do tych ognistych włosów jeszcze jakaś malinowa kurteczka z różowymi spodniami? Nie próbujcie tego w domu :D. Ale wróćmy do włosów. Zobaczmy jak wyglądają w innej koloryzacji...


Myślę, że o niebo lepiej. Nie dają tak po oczach i wyglądają znośnie... Posłuchajcie, kolory można zmieniać :D. Przejdźmy do ubioru tej moviestar. Kompletnie nie pasujące do siebie kolory. 2 odcienie różowego, niebieski, czarne buty, czapka (która nie pasuje kolorem i doborem włosów do niej xD) - to trochę za dużo. Pamiętajcie, możecie zmienić kolor i dopasować tak, by ładnie wyglądał z resztą stylizacji. Nie wszystko musi być jak w oryginale. Ale jak już zmieniacie to dopasujcie dobrze kolory. Możecie stworzyć kontrast ( przeciwieństwo ), np. czarny-biały. A dziś jeszcze napisała do mnie jeszcze jedna "ofiara" tych włosów:



I tu znowu - nic do siebie nie pasuje! Przejdźmy może teraz do skateparku.


Też was coś zaniepokoiło? Mnie najbardziej ta dziewczyna w nienaturalnie żółtych włosach.

Chyba nawet Ala dodała post o kolorach włosów, z tego co pamiętam. Zaznaczyła tam wam nawet najbardziej naturalne kolory włosów. Nawet znalazłam go dla was ;). KLIK!
Z ubraniami nie jest najlepiej, ale to nie tragedia. Jedynie według mnie trochę do siebie nie pasują, kolorystycznie nie pasują do włosów i mam wątpliwości do tej bluzki. Trochę dziwnie wygląda na niej ten motyw flagi i kolorystycznie średnio pasuje ten niebieski. Teraz przejdziemy (muszę to powiedzieć) do szkoły :O.


Co mnie tym razem przeraża?
Makijaż tej dziewczyny... Nie wiem jak waszym zdaniem, ale według mnie po pierwsze - nie pasuje, a po drugie - brzydko wygląda. I jeszcze ten dziwny "odcisk ust/buziak" na policzku. Kiedyś to było popularne wśród trzecich leveli, ale nie pasuje do większości rzeczy. Bluzka i spodnie mogą przejść, ale buty i ta opaska/wstążka nie pasują już. Czy tak naprawdę trudno jest zmienić kolor?


A koło mnie czaił się jakiś dziwny ninja :o. Nie powiem, dziwne xD. Przejdziemy jeszcze do Centrum Handlowego.

Niby na pierwszy rzut oka wszystko okay, no ale...


Pierwsza moviestar dobrała źle dodatki. Te kolczyki - żółte gwiazdki nie pasują z takim połączeniem - chyba, że byłyby koloru sukienki i bez tej chustki/opaski na głowie i kwiatka. Kwiatka też bym nie zakładała. Chustka mogłaby zostać, gdyby wywalić inne dodatki, lecz średnio pasuje do tych włosów. Przy drugiej moviestar widzimy różowe włosy, czarno-biało-różową sukienkę, do tego jakieś ciemne rajstopy, białe sandałki w różowe kropki (?), czarną gumę do żucia i do tego różowo-szare uszka (troszkę przycięłam je, teraz zauważyłam, przepraszam :c). Wszystkiego jest troszkę za dużo. Troszkę za duży miks kolorów - biały, czarny, szary, różne odcienie różowego. W innych kolorach może ten zestaw przeszedłby, ale jest tu to troszkę przesadzone. Przejdźmy może teraz do następnej części posta - kilku stylizacji, które stworzyłam.
1.

Kocham taki styl. Na moim poprzednim koncie często się właśnie tak ubierałam. Możecie pomyśleć, że za dużo dodatków, ale moi drodzy, taki właśnie jest ten styl. Musi być dużo wszystkiego, mrocznego i musisz wyglądać jakbyś był psychopatą xD. To jego delikatna wersja, ale jak kupię vip'a na pewno mnie w tym zobaczycie. Właśnie to wersja dla vip i zaraz spróbuję zrobić nie dla vip, ale nie wiem czy mi się uda. Kosztuje to 4025 sc, trochę dużo, ale jest tu dużo dodatków (np. tatuaże), które użyjesz nie tylko do tego looku. I doliczyłam jeszcze ten czarny eyeliner, chociaż nie wiem, dlaczego, bo i tak są tu okulary... więc wyjdzie to mniej niż 3700 jeśli nie będziecie go kupować.

2. 

Spróbowałam stworzyć wersję nie dla vip, ale nie wiem czy mi do końca wyszło. Było ciężko, muszę przyznać, ale oto końcowe efekty. Nie wiem czy wam się podoba, ale zdecydowałam się na takie zestawienie. Kosztuje ono 2780. Może nie udało się przedstawić dobrze tego wszystkiego, ale dla normalnych moviestars są takie ciuchy i tyle. Co o tym myślicie?

Ja już chyba będę kończyć posta, trochę długo mi zajęło robienie go, zbieranie ciuchów itp. Podoba wam się post w tym stylu? Też was to denerwuje, jak jakiś 3 lvl bez vipa pisze, czy go chcecie? xD
To pa! ;)

6 komentarzy:

  1. Ta dziewczyna z żółtymi włosami mnie przeraziła

    OdpowiedzUsuń
  2. A ty co?! krytyczka mody! większość osób ma taki styl co się do nich czepiasz a może inni cię tak osądzają jak ty ich niewiesz tego?! Nie wiesz jaki to jest rasizm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, nie powiem. Chyba nie znasz definicji słowa rasizm.

      Usuń
  3. A ty co?! krytyczka mody! większość osób ma taki styl co się do nich czepiasz a może inni cię tak osądzają jak ty ich niewiesz tego?! Nie wiesz jaki to jest rasizm?

    OdpowiedzUsuń