Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 9 września 2014

Fakty o msp, których nie znasz c:

    Dzisiaj miał być post o państwach, wiem, ale ten będzie ciekawszy :D
         No dobra, niektóre znasz xd NIEKTÓRE. Nawet ja nie znałam wszystkich, niektórych dowiedziałam się niedawno, a niektóre znałam od dawna, tak jak każdy. No ale na ogół są to zaskakujące błędy, albo ciekawostki ;)
Fakt 1.
Czy wiedziałeś o tym, że istnieje na msp animka, która skraca jedną z sukienek?
Fakt 2.
Czy wiedziałeś o tym, że na msp ma konto Designer. To damskie konto, które sięga początków msp, jest z 2009 roku! Prawdopodobnie zostało stworzone, żeby sprawdzać na nim nowości. Ma wiecznego vipa oraz dużo unikatów. Bardzo podobnym kontem jest również Designer Michal. Jest to męskie konto z 2010 roku. Ma również sporo uni.
Fakt 3.
Czy wiedziałeś, że na niemieckim msp oraz duńskim są różne unikaty, które zdążyły zniknąć, zanim powstało polskie msp? Przykładem tego jest np kolczyk w nosie. Z tego bloga wzięłam oto takie zdjęcie:
Ja jak to zobaczyłam to byłam w niezłej ekstazie xd

Fakt 4.
Na msp znajduje się, a raczej znajdował naszyjnik Fuck You. Modzi się nieźle wkopali, serio xd Chciałam go kupić, ale... został przerobiony na ten z kciukiem. Wszystko i nic!

Fakt 5.
Na msp istnieją 2 typy włosów, jak i ubrań, rzeczy itp. Są rzeczy rysowane - te z samego końca sklepu, albo np. te włosy z looku powyżej - oraz animowane, czyli te najnowsze rzeczy dostarczone przez modów. Niektóre z tych rysowanych rzeczy zostało usuniętych, a spora ilość tej reszty dalej jest w sklepach i zalecam je kupować - są fajne, tanie i zaraz mogą zniknąć!

Fakt 6.
Czyżby okrutność modów? c: Kiedyś pewien użytkownik - as.. zapomniałam dokładnej nazwy, z góry przepraszam xd Stworzył on stronę podobną do Fejsa, Facestars. Powodem stworzenia tej strony było tworzenie tam profili z msp ze swoimi avatarami, wiadomościami z Facebooka. Pamiętam, jak po raz pierwszy się na nią zalogowałam ^^ Nie ogarnęłam jeszcze do końca o co chodzi, a tutaj taki suprise!
                           <Zdjęcie nie jest moje. Miałam screena na starym laptopie, ale się popsuł>
I w taki oto sposób modzi zaatakowali tą stronę i doprowadzili ją do ruiny :D Ona już chyba nawet nie istnieje, bo po co?

Fakt 7.
Na msp można było zmienić nick OoO! Oto (nie)moje zdjęcie:
Teraz już się tak nie da. Jeśli twój nick jest niezgodny z regulaminem to... albo zostajesz usunięty, albo nic się nie dzieje chyba xd Jeśli się usunąłeś i odzyskałeś konto, kiedy ktoś zajął jego nazwę, to mogłeś dać sobie inny nick. Tak właśnie z uluniuni zrobiła się AnanaseQ! Teraz do twojego nicku dodawany jest numerek.

Fakt 8.
Czasami twoje hasło przestaje działać na msp. Jeśli nie przypisałeś e-mailu do twojego konta, to po prostu je tracisz! Jest to spowodowane wtargnięciu hackerów! Osoby z unikatami i wysokim levelem mają większą szansę na stracenie konta.

Fakt 9.
Ciekawe, czy ktoś z was wie o pewnym incydencie z grudnia 2011 roku. W nocy od 23 do północy podajże za każdym zalogowaniem kręciło się kołem starcoins! Ci, którzy na taki błąd się załapali, a na dodatek kręcili kołem vip to mogli uzbierać trochę kaski. Szkoda tylko, że wtedy na msp mniej się zarabiało na kołach ;/ Ale o tym kiedy indziej xd


11 komentarzy:

  1. WOW! nie wiedziałam o tych wszystkich rzeczach na MSP *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz nowych kodów do MovieStarPlanet?
      Na stronie poniżej znajdziesz aktualne:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Moim zdaniem warto sprawdzić

      Usuń
  2. mam ten strój z faktu 3 przynajmniej podobny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt 7- do dziś można zmienić nick! XD Ja zmieniałam bo miałam gruchacz (dziewczyna xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio tylko ja z 2018, xddd

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja tu jestem w 2019? Hah..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:D A wgl w wolnym czasie wejdźcie na mojego bloga: msppodkreske.blogspot.com (:

      Usuń