Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 20 września 2014

Loom bands...

       Hejou, dzisiaj obaczimy sobie forum zawalone tematami o gumkach Loom Bands, ale w psosób niegodzien. Podobno powodują one raka, nowotwora, bezpłodność, czego najbardziej się boję itp.
Ok, ok.. Zobaczmy sobie forum pełne od tego syfu:
 Tutaj możemy temat dosyć obstrakcyjny, bo ja wolałabym się o tym pochwalić kilka godzin przed śmiercią xd Ja nie kumam, czy ona zjadła te gumki? Jeśli naprawdę ma tego nowotwora, to od tego? No, ale jak się Laysy zżera i popija colą, to ja nie mam pytań ;) Czemu nikt nie powie właśnie na czipsy, że powinny być wycofane?
Tutaj ludzie się najwidoczniej boją. Wygląda na to, że lepiej nie kupować tych gumeczek na straganach, czy po chińczykach, Ja doczekałam się już dwóch bransoletek, z czego dwie zrobiłam sama xd Dużo nad nimi pracuję i nie wywalę ich dlatego, że ''są'' rakotwórcze. Moja siostra je ma, KUPIONE W MARKECIE! Może nie w empiku, ale nie wzięła ich ze śmietnika. Serio, bo te gumki to nie fortuna i zawsze można zainwestować w coś lepszego. Może pokażę wam kiedyś moją kolekcję, jak zrobię ich z 20 XD
Moja ręka i tak nie znosi nawet oryginałów, coś szczypie mnie i uciska ;c Moje ciało jest chyba jakieś dziwne C:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz