Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 26 września 2014

UNIKATY W DESIGN STUDIO!

       Dzisiaj na forum zobaczyłam taki temat i nie ogarnęłam tego:
Ja się prawie nie zesrałam, jak zobaczyłam taki temat :o Szybko kurde wlazłam na to niemieckie msp i w Design Studio. Ta tam pacze, a pierwsze strony wyglądają tak:
Ja się tak ciekawie JAK? Weszłam se też w tworzenie ubrań, ale przecie tam niczego takiego nie był :OO To jest jakaś paranoja, dlaczego u nas tak nie ma? Dlaczego tam da się kupować unikaty? Dlaczego niemcy zawsze mają najlepiej? Ja nie wiem i się chyba nie dowiem, jaki jest sposób, ale żegnam! Jak się sposobu dowiem, to wam powiem :D
EDIT: Ok, ok już wiem! Na tym filmiku macie to wytłumaczone:
Potrzeba tylko jednego programu.. Ja go już ściągam xd Po prostu jaram się tym strasznie i mam nadzieję, że zadziała. Jeśli tak, to zacznę sprzedawać węże na nogę na Design! :D


4 komentarze:

  1. Jakiego programu? :o Wgl gość pokazuje jeno jak zrobić ubranie w tym desing studio, to każdy potrafi '------' Animeboyxd Pozdrawiam ^U^

    OdpowiedzUsuń