Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 25 września 2014

Stylizacje + Info

Hej!
Odrazu wyjaśniam dlaczego tak długo nie pisałam na tym blogu:
•Otóż to, mam słaby internet
•Cały czas mi bugowało tegob loga
•No i po prostu, definitywnie zapomniałam hasła na moje konto
A teraz do rzeczy.
Dziś przedstawię Wam jakie najczęściej oczy i usta wybierają VIP,
a następnie takie które są najrzadziej wybierane przez członkowstwo VIP.

1. Oczy normalne koloru najczęściej zielonego, miętowego lub niebieskiego oraz błękitnego
(Na tym obrazku są koloru seledynowego). Usta za 400 SC koloru mocnego różowego.














2. Usta z kolczykiem koloru standardowego i oczy koloru także standardowego.
Takie barwy biorą Ci którym nie chce się zmieniać koloru np. Oczu.














3. Wygląd na ,,węża''. Węże oczy i wampirze usta... Hmm, nie zabardzo mi to przypada do gustu :/















4. No i ostatnia stylizacja w salonie piękności, czyli moja ulubiona, którą mam na sobie. Myślę, że ona pasuje do mnie, także pasuje do wszystkich moich strojów.















To chyba na tyle
w dzisiejszym poście.
A właśnie!
Jeszcze jedna informacja dotycząca
ankiety zrobionej przezemnie.
Tytuł jej brzmi:
,,Czy jesteś niewolnikiem TV?''
Już tyle jest głosów, czekam na kolejne.
Wyniki tej ankiety będą podane w arcie.
A i zapraszam na wyniki poprzedniej
ankiety ,,Czy lubisz Violettę?''
Wyniki są zaskakujące.

To tyle! Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz