Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 27 grudnia 2014

Jak zrobić logo?

         Może chcesz wiedzieć, jak zrobić logo takie, jakie mam pod moimi postami?
Niektóre z nich robię za pomocą programu do obróbki video,,Sony Vegas'', bo można zrobić fajne cienie i wgl, ale darmowymi programami też się da :3
Do zrobienia loga potrzebujemy 3 programów. Jeden z nich: photoscape trzeba pobrać.

1. Musimy zrobić screena naszej moviestar (jeśli chcemy zrobić logo dotyczące moviestarplanet xd) Robimy zwykłego arta z białym tłem i stawiamy na nim moviestar. Robimy jej screena. Aby zrobić screena posłużymy się klawiszem "Prt Sc Sys Rq''. Czasami da się robić screena najpierw przytrzymując klawisz Alt, Alt Gr, albo Ctrl. Na naszym laptopie możemy mieć też zainstalowany program "Narzędzie wycinania'' i z niego robimy screena. Jakość będzie trochę gorsza.


Teraz wklejamy screena do painta i obrabiamy go, przycinamy itd.

2. Wchodzimy tutaj
Zmieniamy język na polski, otwieramy plik z naszym screenem.

Teraz klikamy na różdżkę, zaznaczamy białe tło i wycinamy przytrzymując klawisz Backspace

Jeśli pozostaną u was białe, nieprzeźroczyste kawałki, to musicie zaznaczyć je i usunąć tak samo jak tło. U mnie tak niestety jest, bo przestrzeń z tłem nie jest połączona ;p

3. Zapisujemy plik

4. Teraz wybieramy sobie np. z grafiki google jakieś fajne zdjęcie, które posłuży jako tło dla naszego loga. Np. to

5. Idziemy do photoscape. Wchodzimy w edytor.
6. Wybieramy sobie z menu nasze tło i klikamy obiekt, potem na warstwę, aby dodać naszą moviestar.
Pokaże nam się okienko z różnymi opcjami, ja np. zrobię, aby moja moviestar była przeźroczysta.
Teraz możemy dodać tym sposobem kolejną moviestar, tym razem nieprzeźroczystą. Potem zaraz obok tego okienka z górami i słońcem, gdzie klikamy jest obrazek z serduszkiem. Tam możemy dodać jakieś, buźki, słoneczka itp. do naszego loga. Można trochę po świrować.
Teraz możecie zapisać zdjęcie i wyciąć je w paincie, bo jak postać wyjdzie poza zdjęcie, to wam się logo powiększy,

Efekt
7. Wchodzimy tutaj.
Klikamy edit, wybieramy zdjęcie.. No chyba się ogarniecie ;P
I teraz możecie robić, co wam się podoba, dodać ramkę, napis, rekolorować itp. Chyba nie muszę wam pokazywać co i jak.
8. Zapisywanie

Musicie się zarejestrować, albo zalogować przez facebooka, aby zapisać zdjęcie. Potem przy zapisywaniu polecam wam wyłączyć zapisanie na facebooku i piZap'ie :D

Efekt końcowy:
Wyszło w miarę ok, a zajęło mi to mniej niż 5 minut ;p
Więc tym oto optymistycznym akcentem zakończymy dzisiejszy post :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz