Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 25 grudnia 2014

Konkurs ,,Zimowy wiersz''

         Z powodu podupadania tego bloga robime dla was konkurs!

Konkurs nie byle jaki, nagrody ciekawe :3
Co trzeba zrobić?
Musicie zrobić artbooka, w którym napiszecie wierszyk. Wierszyk o tematyce zimowej, feriowej, śniegowej.. Byle żeby to trzymało się głównego tematu - zimy!
Bez względu na nasze warunki pogodowe (u mnie jeszcze tej zimy śniegu nie było xd).
Wierszyk fajnie by było gdyby miał głębszy przekaz, nie taki jak te popoffe piosenki, trochę dłuższy, chyba że będzie krótki i ciekawy.
Oprócz wiersza dobrze by było przyozdobić waszego arta, jakoś zimowo, fajnie, aby nie było tyle ozdób, ale żeby wszystko fajnie, ciekawie wyglądało.

WAŻNE
- Nie można kopiować wierszyków z innych stron. Dopilnuję tego, będę wpisywać wierszyki w wyszukiwarkę, sprawdzę was.
- Arcik nie ma być neonowy, ale przejrzysty, nie obchodzi mnie kupa brokatu, fajnie by było, gdybyście zrobili jakieś ozdoby z ubrań, aby fajnie wyglądało, lub coś.. 
- Jeśli chcesz mieć większe szansę, to możesz kupić do arta jakieś zimowe tło zamiast upiększać białą/czarną/różową itd. pustkę.
- Muzyka mile widziana :3 Oprócz heavy metalu i techno :)
- Jasne barwy, krajobrazy. Niekoniecznie wszystko na emo xd

No to chyba na tyle.. Nie będę was już ograniczać, Aby konkurs przeszedł to musi się zgłosić przynajmniej jakieś 8 osób? 

Co jak już zrobicie arta?
- Nazywacie go Konkurs ,,Zimowy wiersz''. Piszecie mi na pocztę do .SallyBander., że skończyliście arta na ten konkurs. Ja robię mu screena i.. czekacie na wyniki :) Screena mu zrobię po to, żeby łatwiej potem te arty ocenić.

SCREENY ARTÓW ZWYCIĘZCÓW POJAWIĄ SIĘ NA BLOGU

NAGRODY!
1 miejsce - ZWYKŁY vip na tydzień. (Nie musicie podawać mi hasła. Na prywatnej rozmowie chatu z tego bloga albo na skype dam wam mój numer telefonu, wpiszecie go i podacie na jaki numer mam wysłać SMS'a)
2 miejsce - rzeczy z listy życzeń do 4500sc + unikat z vipa na miesiąc (jakiegoś zeszłego)
3 miejsce - lista życzeń do 2500sc

Wasza lista życzeń ma być uzupełniona do 20 stycznia. Unikat z vipa na rok jest vip. Jak go nie macie, to ewentualnie dam wam gwiazdki na rękę.

KONKURS TRWA DO 20 STYCZNIA. MACIE 26 DNI!! :) TERMIN MOŻE ZOSTAĆ ZMIENIONY, JEŚLI ZGŁOSI SIĘ ZA MAŁO OSÓB. POINFORMUJĘ O TYM W NOWSZYCH POSTACH.

Edit: Zadbajcie proszę, aby nie było kratek w waszych artach oraz błędów ortograficznych :3 Wierszyk, jak sama nazwa mówi powinien się rymować.


1 komentarz: