Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 13 grudnia 2014

Apka MSP na telefon ulepszona!!

         Tak jak zawsze w weekend mam dość życia i przeglądam bez sensu stronki, nic mi się nie chce. Cała jestem śpiąca i łeb mnie boli oOo Przez problemy ze screenami na telefonie dam te sweet focie od modów.
Dzisiaj weszłam se na telefon i zauważyłam zmienioną ikonkę mojej aplikacji msp .O.                       Prawie nigdy nie wchodzę w to dno, ale ciekawość aktualizacji zrobiła swoje.
A tutaj JEB dostaliśmy wszystko to, co na tablecie!

Możemy:
- Iść do chatroomu i się po nim przemieszczać. Nie jak kiedyś, że wszyscy jak wojsko stoją w rządku, nijak się ruszyć ani nic zrobić. Jedyne ograniczenie to to, że ekran jest jeden, a nie, że pójdziemy w róg ekranu i będzie się nam przesuwał. Na osobności więc nie pogadamy.
- Możemy iść do swojego pokoju i go przyozdobić!
MovieStarPlanet - screenshot
- Możemy zrobić artbooka i przeglądać gotowce!
MovieStarPlanet - screenshot
- Podgląd na wszystkie vipy i zakup ich!
- Możemy grać w gry "Quiz" i "Szalone Karty"!
MovieStarPlanet - screenshot
- Mamy przegląd nowości w wersji ze zwykłego msp na komputer
- Mamy zwykły sklep z gry,, nareszcie możemy ZMIENIAĆ KOLORY UBRAŃ...
MovieStarPlanet - screenshot
- Chmurki ze statusami naszych znajomych pojawiają się teraz na naszym ekranie. Mogą zasłaniać nam widoki..
- Mamy normalne koła fortuny
- Jest świnka skarbonka

Od MSP HD dzieli nas jeszcze Design Studio, ale nie przeszkadza mi to. Te kroje mi się znudziły. Czekam na możliwość robienia&oglądania filmów i wysyłania prezentów. Apka i tak fajnie ulepszona :D Aha i wybieram tableta na święta, wreszcie zainstaluję boonieverse.


1 komentarz: