Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 25 sierpnia 2013

Sposoby na odmulenie MSP xd

          Cześć :3 Tak, wiem że długo nie pisałam ale nie chciało mi się. Dzisiaj kolejna instrukcja ;D Więc większość wyższych leveli ma problemy z zacinaniem się gry. Szczególnie na starszych albo zawalonych komputerach. W tedy gra muli i trzeba się lognąć. Mi to szczególnie przeszkadza na laptopie siostry. W takich sytuacjach jest jedno wyjście. Kiedy jesteście w grze to klikacie tutaj:
Wtedy z dołu znikają wam wszyscy znajomi. Nie polecam tego kiedy piszecie z kimś albo wysyłacie reklamy znajomym itp. no chyba, że przerzucicie się na pocztę bo nie można z nimi czatować. Kiedy jesteście w chatroomi i to klikniecie to wywala was na miasto więc zróbcie to od razu po zalogowaniu. Jeśli w okienku co teraz robisz? wasza postać przez cały czas się rusza to zmień jej animacje na taką gdzie po jej pokazaniu moviestar będzie bez ruchu to wtedy też będzie wam mniej mulić

1 komentarz:

  1. U mnie to tak naprawdę nic nie pomaga, tylko znikają nam MovieStar. A ten dźwięk gdy coś robią dalej jest i ciągle muli.

    OdpowiedzUsuń