Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 21 sierpnia 2013

Sprawa unikatów

          Cześć. Pewnie wiecie, że od pewnego czasu z msp zniknęły niektóre rzeczy. Były one tanie i były bardziej plastelinowe niż te dzisiejsze. Miały one w sobie jednak coś czego nie ma w nowszych rzeczach. Między innymi historie starego msp, które już całkowicie zniknęło ze strony. Usunięte zostały także krwawe animki bo więcej dzieci poniżej 12 roku życia zaczęło grać w grę i twórcy stwierdzili, że są one zbyt brutalne. Pewnie niedługo też znikną animacje walki -.-'' Oto moje zebrane unikaty:
 Mam ich trochę mało bo późno zaczęłam grać w msp :c Na starym koncie gdzieś w grudniu 2011 polowałam na włosy z kitkami i już ich nie było :o Jeśli byście chcieli dać mi jakiś unikat to piszcie na pocztę. Mogę wam za to dać nawet trzy rzeczy :o Możemy się też wymieniać ale od razu mówię, że ta biała bluzka jest dla chłopaków <xd> więc nie da rady a ta halloweenowa sukienka jest za diamenty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz