Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 16 listopada 2014

Jak zrobić kolorowy suwak na blogu?

       Długo oczekiwana instrukcja ._.
Na blogu ostatnio zmieniłam kolor suwaka na taki gradient czarno-fioletowy. Jak nie ogarniacie, to tak... właśnie przesuwasz nim moją stronę ;D Jak zrobić taki śmiszny kolor?
Kopiujesz ten tekst:

::-webkit-scrollbar {
background:#fff;
width:10px;
}
::-webkit-scrollbar-thumb {
-webkit-box-shadow: inset 0 0 6px rgba(0, 0, 0, 0.5);
background-image: -webkit-linear-gradient(top, #336699 10%, #336699 51%);
}
::-webkit-scrollbar-track {
}

Teraz wchodzisz w szablon>dostosuj>ustawienia>edytuj arkusz CCS
W WIEEEELKIE białe okno wklejasz ten tekst. Jak widzicie w tekście powyżej zaznaczyłam pewne cyfry na czerwono. Musicie zamiast nich wstawić własne kolory. Wyjdzie gradient, jak chcecie jeden kolor, to w oba wklejacie te same cyfry, ogarniacie? XD
Tutaj macie stronkę z różnymi kolorami i odpowiadającymi im cyframi (KLIK!)

Teraz wasza stronka wygląda... lepiej? xd


1 komentarz: