Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 12 listopada 2014

Nowy vipppp

       Zaraz się zesram. Modzi mają gąbkę zamiast mózgu. SUCHĄ GĄBKĘ. Ale nam chcą wyprać mózgi i wmawiać nam, jak jest nam trudno zbijać kasę na MYZYPY "Ale panie, nie ma tak łatwo. Masz pan płacić". Przelewy, komórki, karty kredytowe, MUSZĘ MIEĆ TEGO LEPSZEGO VIPA, doładowanie na telefon, latające smartphony, gotówka, zielone papierki, banki, rodzice...
LATAJĄCE DOŁADOWANIA
 Czyżby modzi dodali polski serwer, bo uważają, że Polska nie jest aż tak biedna?
Wciskają nam chyba jakiś kit.
Paczcie lepij na szczegóły!
OK, NIE MAM PYTAŃ! Jak mi się skończy vip, to będę tępym gunwem z poczuciem własnego niedowartościowania, jakimś cwelem, biedusem, a jak kupię SUPHERR VIPA to efekt będzie podobny do tego po narkotykach. Będę taka obłąkana, że nie będzie do mnie trafiać właściwie, co ja kupuje w tych sklepach.
Dodano nam świnkę vip! Dosyć chore, no ale ok ;_;

Ogólnie, masz kasę, kupujesz SUPHERR VIPA i stajesz się nałogowcem.
Ludzie bez vipa, usuńcie się, choćbyście mieli 3000 znajomych, to NIKT nie będzie o tym wiedział.
No to..... to jest jakies dziwne xd Yhm, Nevermind


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz