Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 22 listopada 2014

Look ,,Dots on the catwalk''

        Przed zaprezentowaniem looka oczywiście wspomnę, że jestem chora ;-; Na serio. Kaszlę, smarkam się, gardło mnie boli, uszy mnie bolą i leżę w łóżku -,- Szkoda, że do poniedziałku mi przejdzie, nie poszłabym do szkoły xd
Dzisiaj zaprezentuję wam nowy look o nazwie ,,Dots on the catwalk'' dla vip. To znaczy kropki na wybiegu *-* Przemierzałam najdziwniejsze odmęty ciuchlandu i znalazłam jakieś cudeńka. Zrobiłam 3 wersje kolorystyczne. Nie wiem, czy kolory do siebie pasują i czy jest ok, bo nie znam się na modzie xd Zrobiłam 2 wersje dziewczęce oraz taką kolejną dla emo.
Tak, to moje logo umieszczone xd Jakby ktoś chciał sobie przywłaszczyć tego creena, to najpierw się musi męczyć w photoshopie ^^
Takie rzeczy użyłam i ich cena:
 Cena... Trochę wysoka, bo użyłam większość nowych ubrań, które do najtańszych nie należą. Tylko ta torebka jest dla vip... xd Nie potrafiłam znaleźć innych, bo źle to wyglądało ;/ Możecie użyć jakichś innych torebek pod ten kolor, albo po prostu jej nie kupujcie.
Takich makijaży nie wzięłam pod uwagę, bo większość z was je pewnie ma. Jak nie, to polecam wam kupić chociaż te rzęsy i puder.
1 wersja kolorystyczna (kolor włosów zaznaczyłam na różowy, ubrania na czerwony)
 2 wersja dla emo :D
 3 wersja wiśniowa ^^
Przykro mi, ale nie mam kasy na ten look ;/ Jak chcecie, to możecie poszukać tych rzeczy i je kupić..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz