Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 1 listopada 2014

$_Nelka_$ znów na sprzedaż XD

       Pisałam do Ari na innym koncie i wszystkiego się dowiedziałam:
 Tak więc odzyskałam $_Nelkę_$ i po raz kolejny wystawiam ją na sprzedasz xd Jak zwykle cena 2-4 (zależy jakich) unikatów ;) Chętni zgłaszać się na priva Amy 200.
Oszukiwanie nic wam nie da ;) Jednej lasce potwierdziłam maila i dałam hasło. Zablokowała mnie, więc zmieniłam maila xd Oszukiwanie nic wam nie da, a chętni się zgłaszać.
Dowód na to, że odzyskałam $_Nelkę_$:
I ma level 27 oraz Judge
Ari, tylko się nie wkurzaj, jak to czytasz XD
Dobra, zrobiło się trochę (i to bardzo) ostro. Ari se weszła na mojego bloga i zaczęła mnie straszyć ._.
Naprawdę, po co mnie straszysz policją? Ty nie włożyłaś w to konto 200zł, co zrobiłam JA. Ktoś ci ukradł konto, nie powiem nicku, bo się zrobią jakieś spory i co miało takie być wybiedzone na stracenie? Niech se sprawdzą na IP, kto się pierwszy włamał, bo nie ja ._. Najchętniej se usunę wszystkie konta na msp i odstawię tą grę, bo do tego wszystkiego jeszcze piętrzą mi się problemy.
Konto jej ktoś zabrał, a ona jakoś go na policję nie zadzwoniła. Dałam jej już to hasło do Nelki, bo nie chce mi się teraz wpadać w głupie kłótnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz