Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 8 listopada 2014

Nie czytaj tego posta ♥

       Nie wchodzę na Amy 200, zrobiłam sobie inne konto, o którym wie tylko Paulinka :c Ukrywam się na nim, przed samą sobą. Lubię zaczynac od nowa i wgl xd Może kiedyś je sprzedam za uni ^^            Dlaczego masz nie czytać tego posta? Bo będzie straszny, poświęcony najmroczniejszym zakątkom internetu, o których mogłeś nie wiedzieć, wiesz?
PS: Paula, wiem że się tego boisz, więc spadaj XD
Ok, 1, 2, 3..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boo...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,

1. - Gifura
Powiązany jest z nią ten film (nie radzę wchodzić)
Duża ilość ludzi boi się tego obrazka, odczuwa w nim lęk, niepokój. Ja, jak pierwszy raz go zobaczyłam, to nie przestraszyłam się (emo to ja)
Na podstawie tego obrazka stworzono creepypastę o Jeff'ie The Killer.
Morda przedstawia właśnie jego. Moja siostra sie zesrała, Paulina chowała się po pokoju, niektórzy to olali xd
Może ty też?

2. - Smile.jpg
Obrazek przestawia słodziutkiego pieska reksia, który zaczął się szczerzyć i dziwnie na mnie patrzyć :c Nieco lżejsze zdjęcie od poprzedniego, ale bardziej mroczne i godzinami możemy się zastanawiac, co tak naprawdę przedstawia xd
Również się nie przestraszyłam, nie niepokoję się...
Ale wy możecie...
Boo! xd

3. - barbie.avi
Ta dziewczyna na filmiku najpierw odpowiadała na pytania a później coraz bardziej czerwieniła się aż na końcu płakała. Jeden facet napisał w komentarzu ze prawdopodobnie Ci ludzie, którzy z nią przeprowadzali wywiad powiedzieli jej, że została porwana i zamierzają ją zabić ( dlatego płakała ).
Jeżeli chodzi o ten stary dom, w którym drzwi i kilka sprzętów było nowych gość napisał że bardzo możliwe że po prostu w tym domu ją zabili ( w tej piwnicy, dlatego drzwi do niej były nowe ).
Teorii było wiele. Druga sprawa to taka, że dziewczyna często mówiła "skin off" co znaczy "zdjemować skórę" i pokazywała prawą rękę. Jak się bliżej przypatrzysz na filmiku, zobaczysz że prawą ręke ma amputowaną.
Filmik i cała historia stoi pod znakiem zapytania bo równie dobrze mógł być to zwykły wywiad medyczny i wypytywali ją właśnie o tą uciętą rękę a ludzie dopowiedzieli sobie resztę historii, trudno powiedzieć.
Takie tam z zapytaja xd

4. - Krwawa Merry
Chyba jedyne zdjęcie Merry dosyć dziwne i niefajne xd
Również się jej nie bałam.

A żebyście się bali jeszcze bardziej, to dam wam kilkanaście najstraszniejszych krótkich historii, lubię was przecież ;*
Kiedy układałem go do snu, powiedział „Tatusiu, sprawdź czy pod łóżkiem nie ma potworów”. Rozbawiony zajrzałem tam i wtedy go zobaczyłem – to był mój syn, który drżąc wyszeptał do mnie jedno zdanie: „Tatusiu, ktoś leży w moim łóżku”.

Po amputowaniu ręki, lekarze powiedzieli pacjentowi, że od czasu do czasu może odczuwać złudzenie kończyny fantomowej. Nie przygotowali go jednak na moment, gdy oprócz uciętej ręki będzie też czuł inną – zimną i głaszczącą ją od czasu do czasu. 

Nie bój się potworów – po prostu je wypatruj. Spójrz w lewo, spójrz w prawo, poszukaj pod łóżkiem, zerknij za kredens i do spiżarni, ale nie patrz w górę – ona nie znosi, gdy ktoś ją zauważa. 

Zastanawiała się, dlaczego rzuca dwa cienie. Przecież w pokoju była tylko jedna żarówka.

Gdy spojrzałam w lustro, zamarłam. Moje obicie mrugnęło. 

Zmęczony wracasz do domu późnym wieczorem, myśląc tylko o prysznicu i ciepłym łóżku. Sięgasz ręką do włącznika światła i nagle odkrywasz, że spoczywa na nim inna ręka.

Moja córka nie przestaje płakać i krzyczeć w środku nocy. Codziennie odwiedzam jej grób i proszę, żeby przestała, ale to nie pomaga.
Mam to z tej strony. Buhahahah! Uwielbiam to! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz