Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 4 września 2014

Jak wejść do klubu vip.. bez vip?

       Hej, podejrzałam od kogoś z msp taki sposób na wejście do klubu vip nie mając owej rangi ;) Od razu mówię, że ludzie bez tableta, albo telefonu odpadają, bo tylko na tych urządzeniach, na aplikacji msp można zrobić taki trick. I trzeba mieć zwierzaka ;)
1. Logujemy się na msp, po czym od razu przechodzimy do pokoi.
2. Wybieramy jakiegoś zwierzaka i zanim pokój się jeszcze załaduje to od razu z niego wychodzimy i idziemy do pokoju vip.
3. Teraz pokaże nam się okienko z wyborem zwierzaka, wybieramy go i... jesteśmy w pokoju vip bez vip!
Sama sprawdziłam ten sposób na telefonie i działa! ;) Najpierw pokaże wam się okienko, że nie jesteście vipami, a potem wchodzicie xdd

Tak wgl to trochę nie pisałam. Na szczęście redaktorki mi trochę pomogą ogarnąć posty xd Dopiero minął 4 dzień gimnazjum, nawet nie tydzień, a ja mam wrażenie, jakby minął miesiąc ._. Mam dosyć późnego kończenia i nauczycieli. Wszyscy nagle chcą nam robić niezapowiedziane kartkówki ;|


5 komentarzy:

  1. Próbowałam nie dało się wyskakiwało takie okienko i pisało że nie mam vip'a i nie mogę wejść.
    Ale najpierw trzeba wejść do pokoju dla zwierzaków? :c

    OdpowiedzUsuń
  2. dziala:))))))
    hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Super...Ale, ja mam zepsuty telefon, i tablet ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg. Nie udalo sie,ale..to trzeba do pokoju zwierzakow? Czy dla vip? Aa ti chodzi o to aby sie pomylic.. Rozumiem -,-

    OdpowiedzUsuń