Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 1 września 2014

Witam!

Witam!
Jestem nową redaktorką na tym blogu.
Mam na imię Klaudia.
A teraz do rzeczy, na blogu będę pisać posty o MovieStars,
inaczej mówiąc będę opisywać ich wygląd, charakter,zachowanie itd.
Jako, że to jest mój pierwszy post, opiszę tylko trzy osoby :)

1. Pierwszą osobą jest Carly G













Carly poznałam dzięki mojej koleżance z MSP (Neonomi)
Okazało się, że ta osoba jest bardzo miła i uprzejma,
chętnie ogląda filmy i pomaga w levelku.
Jej ubiór też jest bardzo interesujący.
Jest oryginalny i ciekawy. Dobrze dobrane kolory.

2. XxZegarekTykaxX jest drugą osobą która zostanie opisana













Ta postać jest również bardzo miła, jej zachowanie nie budzi niepokoju
u innych użytkowników MovieStarPlanet.
XxZegarekTykaxX jest bardzo pomocna, także dodaje do różnych filmów
lub seków.
Jej ubiór przyciąga wzrok, sukienka w kolorach ognia, włosy koloru rudego i żółte buty,
doskonałe połączenie. Gratuluję stylu.

3. No i przyszedł czas na trzecią MovieStar, czyli Amy 200,
która także prowadzi tego bloga.













Ta postać ma duże wyczucie stylu :) Potrafi dobrać odpowiednie kolory
ubrań oraz dodatki i włosy.
Świetne połaczenie stanowią spodnie i bluzka.
Jest to bardzo miła i uprzejma MovieStar. Odwdzięcza się za pomoc skierowaną
ku niej.

To chyba na tyle w moim pierwszym poście.
Myślę, że się spodobał.
Pozdrawiam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz