Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 28 września 2014

koniec unikatowego szaleństwa - reakcje

Cześć, tu kessys, chciałabym wam przypomnieć, źe w ten czwartek skończył się czas na kupno unikatów. Szczerze mówiąc to ja niezbyt ucieszyłam się, że wróciły namtak długo, ale jak widać. ..niektórym osobom znów ich brakuje xD I znów na forum pojawiają się posty z prośbą o przywrócenie unikatów. Nowe prośby w filmach lub artach, prośby o unikaty na pocztę. Teraz to już n8rmalne wśród ludzi. Czemu modzi nie chcą na zawsze przywrócić unikatów? To naprawdę proste. Gdyby zostały na naszym msp, przestały by być unikkatami. Straciły by swoją wartość, przestały być jedyne w swoim rodzaju. Lepiej jest, jak wymarzone uni co chwila znikają i znów się nam pojawiają.
(Sorry że nie ma grafiki ale jestem na telku i nie mogę wstawiać fot. :( )
Pozdro :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz