Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 13 września 2014

Niemiecki hacker?

Takie małe forumowanie z mojej strony ^^ Tak, słyszałam o tej hackerce na którymś z blogów i szczerze mówiąc, to modzi powinni ją dawno zablokować, skoro już na polskim msp blokują za dodanie se tysiąca starcoins. Weszłam sobie na niemieckie i tu takie cośś:
 Nie było tutaj żadnej hackerki. Wszystko jest ok, max liczba stracoins uzyskana przez angelinatoni to 56 tys. Co się jednak dzieje, jak spróbujemy wyszukać moviestars według starcoins?
 <Uwaga Uwaga>
Tadaa. xd Ma 29 level, a... tyle starcoins se wbiła dzięki hackom oczywiście. To jest przecież nielogiczne, prawda? U nas ludzie się chyba pilnują xd Nad nią jest jeszcze lepiej. Stefanie z siódmym levelem, też nie lepsza. Podobno, jak się jej zapytasz o to, skąd wzięła te starcoins, to blokuje. Mam nadzieję, że modzi ją usuną. Do tego gra od sierpnia tego roku.


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają Charlesa legalnego na niem.

    OdpowiedzUsuń