Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 29 września 2014

The Sims 4 mam :D

         Uwaga! Ten post zawiera treści nienormalne i przygłupawe. Jest to spowodowane późną godziną, długimi lekcjami w szkole i moim nie wyżyciem się. Oto, co robię w Internetach, gdy się nie wyżyje. Czytasz to coś na własną odpowiedzialność!
        Jestem głupia. Chociaż... Nie, jestem głupia. Hejtowałam czwóreczkę do granic możliwości i byłam jej wprost przeciwna. Bluzgałam na osoby, które się nią jarały, a teraz walić to wszystko i nawalać w te simsy! :p Po długich namysłach filozoficznych doszłam do wniosku, że tego mi do szczęścia potrzeba. Jak gram w trójkę, to tylko dlatego, że świat mnie nie kocha (: Nie no, mam dosyć trójki i tych Poker Face'ów. Jarajmy się super-hiper emocjami!
Joł. Zrobiłam najazd sanepidu i walnęłam kasę na stół. Teraz siedzę na chacie i patrzę w ten magiczny napis: Pobieranie, 39%! Jak ta gra mi się włączy na moim złomie, to pójdę na pielgrzymkę do Częstochowy. Ale za to, jak się włączy, to świat będzie wyglądać jak kupa C: SERIO! Na Internetach pisało, że mi nie pójdzie xd Ale ja i tak wierzę tylko w boga ;D Dlaczego zdecydowałam się kupić tą ''okrojoną'' wersję zimzów? No bo proszę państwa nie mam już co robić na laptopie, a muszę na nim siedzieć. Nie wiem czemu. Ta gra nie jest za głupia na mnie., To ja jestem za głupia na nią.
Ok, ok. Nie traktujcie tego jako przechwalankę! Ja tylko chciałam wam dać znać, dlaczego nie będzie mnie tak długo na mzp! Będę czasem wchodzić.
Ok, żeby to nie był post tylko o Zimzach, to wrzucę wam cuśś z msp:
 Mamy zmienione koła fortuny! Bardzo przydatna zmiana, bez niej bym tu zdechła :D
 Mamy świnię (świniaka) skarbonkę. Możemy teraz zamienić starcoins na fame, jak mamy vipa. Vipa?! Kij wam w oko *-*
 Obok naszych ultra nóżek pojawia się pan świniak i gromadzi nasze oszczędności. Mądre? ;o
Nie mamy już super vipa, a Elita jest tańsza. Spoko :D Nie powiem, vip na miesiąc za 5 dych to lekka przesada. A super vipa nie miałam po co kupować.

Uwaga, uwaga, ładowanie 62%! :D
Edit: Uh, uh Sorrka Kessys! Nie zauważyłam, jak napisałaś nowego posta o świniaku ;/ Widać chyba, że naćpana jestem.. Ups! Odkryliście moją prawdę :O
                                                                <i to spojrzenie *3*>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz