Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 16 września 2014

Unikaty powracają!!!

         Na początek mała tyrania... Jest 20:00, a ja dopiero weszłam na kompa OoO Why? Because miałam lekcje do 14:40, potem korqui, potem odrabianie lekcji i mała nauka przez ponad 2 godz. Potem musiałam się przejść dla zdrowia psychicznego, no ale teraz tu siedzę ;-; Jeszcze nie nauczyłam się wszystkiego xd Jutro mam jeszcze dłużej, mam wrażenie, że nie wytrzymam.
No ale koniec durnowania! Przejdźmy do tematu, czyli UNIKATYYYYYY!!!!! HURRAY!
Haah. Regularnie sprawdzam MSP na facebooku. Żałuję, że dowiedziałam się o tym wczoraj wieczorem. Te nieprzespane noce xd Ja jestem masakryczną zbieraczka unikatów i chyba nikt nie jest ze mną równy. Uwierzcie mi na słowo, że przez to, że ich nie miałam, a inni się nimi lansowali, to straciłam ochotę do tej gry. W TEN CZWARTEK WRACAJĄ UNIKATKI KURNA! BALUJEMY! XD Moją pierwszą reakcję mogłam w sumie nagrać, bo na początku takie Yyyy?, a potem takie ŁO K!@#A JA P!@#$%^Ę, Za@#$%^&*E! xdd Nie lubię przeklinać, ale to było takie super!
Do rzeczy, na obrazku widzimy Sweetaśną Girl w unikatach z zeszłego wydania. Inni zapewne myślą, że powrócą dokładnie te same, bo są dokładnie te same na tej lalce. Chyba nic bardziej mylnego. Modzi zastosowali pewien trick, że inni się nie kapnęli, że dadzą coś innego ;) No wiecie, żeby ludzie nie wiedzieli, jakie uni nam wepchną do konkursu. Moim zdaniem pojawi się ich więcej i będą fajniejsze! Tatuaże na stówkę będą ;) Oprócz sławnych serduszek zaskoczą nas na pewno wężyk, syrenka, mom, albo czaszka :D Jestem pewna, że to prawda, modzi nie mogą sobie z nas żartować. Hah, dobrze, że w czwaratek mam na 9 \(^-^)/ Ok, kończę tego psychodelicznego posta, Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz