Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 24 września 2014

Wiadomość na temat unikatów!

       Weszłam se dziś w nowości i wyskoczyło mi takie przypomnienie:
Uff.. :D Już myślałam, że zostaną na zawsze, tak jak Nerdsy. To by była masakra...
Stworzyłam se dodatkowe konto i na nim kupiłam ich jeszcze trochę, bo się boję, że zaraz wszyscy będą chcieli się ze mną nimi wymieniać i nie dam rady. Modzi nas jak widać ostrzegają xd Już myślałam, że nas olali, jak nie dali na forum znaków życia, ale myślę, że to dlatego, żeby po roku ludzie nie pisali pod tematem ''ale nie ma w sklepie żadnych unikatów! :(". No ok, jutro ich już nie będzie i znowu będziemy mogli poczuć się wyjątkowo. Przynajmniej po jakimś roku, jak część moviestar się usunie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz