Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 16 sierpnia 2014

Jak zrobić rozwijane menu + wojna w tematach -.-!

      Hej, tutaj tym razem Ala! Żebyście nie zgłupieli będę się na początku przedstawiać, bo na mojego bloga zawitała Paula! :D Paula to moja przyjaciółka. Byłyśmy i będziemy razem w klasie (gimnazjum), YAY ^^ Nie dawno tak, jak mówiłam powróciła na msp (gra od 2011 roku) i razem ze mną będzie prowadziła bloga, omawiała konkursy i ogólnie skupiała się bardziej na modzie ;) Ja mogę dać sobie z tym spokój i omawiać różne nowości itp. Fajnie, bo już nie wyrabiałam :D Mam nadzieję, że przyjmiecie ją ciepło bez nałogowego hejterstwa, no chyba, że popełni jakiś błąd, jednak wtedy moi drodzy najlepiej napisać o tym na mojego priva.
       Dzisiaj czas na instrukcje! Pokażę wam, jak umieścić na swoim blogu rozwijane menu. Chodzi mi dokładnie o to:
Najpierw musimy wejść w tego o to magicznego linka ;> [LINK]
Wybieracie sobie kolor napisów, tła, napisów podświetlonych itp. Kolorki możecie dobrać w kółeczku, albo wkleić kod kolorów z innych stronek. Możecie również wybrać typ/kształt menu. Potem przechodzimy do linkowania stronek.
Krótko mówiąc: Wchodzimy w jednego z naszych postów, kopiujemy przekierowanie do naszego posta i wklejamy do naszego menu, do napisu Adres WWW. Zauważcie, że w instrukcjach nie podałam tego adresu. To dlatego, że gdy najadę na napis ''Instrukcje'', to pojawią mi się okienka z właśnie tymi instrukcjami. Oczywiście po przejściu z instrukcji mogę stworzyć nowe okienko, np. Instrukcje>Msp>Jak zrobić cośtam. Nie wiem, czy jarzycie :D Potem możemy stworzyć okno ''Moviestraplanet''. Z tym okienkiem możemy stworzyć inny rodzaj. Od razu, bez tworzenia nowych okien mogę przekierować odwiedzającego do moviestarplanet pisząc w tytule Moviestraplanet, a w adres WWW wpisać www.moviestraplanet.pl na przykład. I możemy sobie tak długo tworzyć nasze okienka, aż w końcu, gdy skończymy pracę, możemy  kliknąć na dół w napis ''Na bloga!''.
Tutaj wystarczy wpisać tytuł naszego gadżetu i tyle. Możecie nawet wpisać kropkę ;D Teraz już możecie cieszyć się swoim rozwijanym menu bez konieczności, tak jak inni to robią bawienia się w kodzie HTLM szablonu i narobić sobie problemów. Przepraszam za to, że tak dziwnie tłumaczyłam, no ale moje poradniki są t.zw. ''dla idiotów'', bo jak ktoś jest po prostu nieogarnięty, to lepiej mu wytłumaczyć głębiej, niż potem odpowiadać kilkanaście razy w komentarzu ;)
I jest jeszcze jedna rzecz - a mianowicie plotki o III wojnie światowej ;-;
Emm.. Serio? Wy się serio martwicie wojną? Przecież po 1. To jest mało prawdopodobne, bo po co Putinowi nasz kraj? Po 2. Najwyżej cofniemy się do czasów komuny xd Po 3. Najwyżej uciekniemy do USA C; No sorry, ale chyba Putin nie jest aż taki głupi, żeby zaraz zrzucać na nas bomby jądrowe. Jak ma taką potrzebę zabijania niewinnych ludzi, to jak już niech sobie pogra w GTA, bo oprócz niego jest jeszcze jakiś rząd, który mu zagrozi, czy coś. Nie znam się xd No, ale dopóki nikt mądrzejszy od Faktu lub Wirtualnej Polski nie napisał, że będzie wojna, to jej nie będzie, więc ogar  ;_;


1 komentarz:

  1. W sumie sama czytałam takie posty ale to olewałam. putin (ogłaszam że to słowo nie trzeba brać z dużej litery, ponieważ jest porąbane) wkurza się bo przesyłamy mu nasze produkty. Bardzo dużo jest tematów wymyśl najohydniejsze jabłko dla putina *-* nawet w nowym TeleTygodniu jest temat "Jabłka na złość Putinowi" On tylko potrawi wkurzać ludzi. Osoby które są z nim spokrewnione muszą cierpieć xD Tak jak pisało w poście putin nawet nie zna drogę do polski. Ja nie wiem jak kogoś takiego można wybrać na prezydenta, nawet na doradcę burmistrza bym go nie dała. Niech sobie pogra w Assasina to się chłopczyk uspokoi... Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń