Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 20 sierpnia 2014

Design Studio

Hej! Tutaj Paula, miałam robić post o unikatach, ale mi się trochę nie udało :D. Może następnym razem ;).
Zajmiemy się więc Design Studio. Co to takiego? To miejsce na moviestarplanet, gdzie możemy projektować ubrania. Pewnie wiecie jak tam wejść ale i tak wam pokażę xD. Wchodzimy w "Miasto Filmów", a następnie klikamy w "Design Studio". Trudne, prawda? :D (Spotkałam się z takimi osobami co nie wiedziały, więc piszę xd).



Wyświetla nam się najpierw zakładka TOP. Widzimy tam projekty z największą ilością "Love It".


Może potem omówimy resztę zakładek, a teraz zajmijmy się tworzeniem.



Wchodzimy w ikonkę z białą bluzką i plusem. 
Teraz musimy wybrać styl. Więc wchodzimy w style i ukazują nam się różne rodzaje ubrań. Są 3 kategorie - bluzki, spodnie, sukienki. 


Oto wszystkie ubrania, które można projektować w wersji dla dziewczyn. Zaznaczyłam te, które według mnie najbardziej się nadają, bo inne albo brzydko wyglądają, albo wzór na nich nie leży dobrze lub są brzydkie xD. Ujdzie jeszcze ta druga sukienka, jeśli chcesz ją mieć.



Może najpierw zaprojektujmy bluzkę. Ja wybieram ten fason, ponieważ ładnie będzie na niej leżał wzór. Wybieramy kolor. Przechodzimy do wzorów.

Takie wzory są do wyboru. Mnie one szczerze nie zachwyciły. Ale, żeby wam pokazać wybiorę jakiś. Chyba zdecyduję się na panterkę dla vip. Ciekawostka: możesz projektować ubrania z elementami vip, ale nie możesz ich kupować nie będąc vip'em.


U dołu bluzki są różne rzeczy, które pozwolą nam ją trochę zmienić. Otoczony czerwoną ramką suwak pozwala nam na zmienianie wielkości wzoru. Otoczone granatową ramką ikonki ze strzałką pozwalają nam obracać wzór i otoczone zieloną ramką kolorowe kwadraty pozwalają zmienić kolor. Przechodzimy do "metek".


Mamy tu, podobnie jak w artbookach, podzielone na różne kategorie obrazki. Najpierw jakieś muzyczne, potem jakieś babeczki, ciasta itd., potem miłosne, serduszka i te sprawy, następnie jakieś buźki, potem kwiatki, motyli i inne wzory, potem jakieś ludziki i chyba rzeczy z biografii i literki. Może wybierzmy jakąś buźkę.


Wygląda to mniej więcej tak Nie zachwyca a kosztuje dużo. Według mnie takich nie opłaca się robić, chyba, że tylko do projektowania. A jakie opłaca się robić? Spójrzcie tutaj.


Chyba takie same spodenki są w sklepie, a tu wystarczy, że nadasz im kolor pasujący do reszty stroju, pominiesz wzór i metkę, a potem kupisz. A różnica ceny jest ogromna. Za te płacisz jedynie 50 sc, a za tamte jakieś 350-400-500, teraz nie pamiętam dokładnie ile. Więc jeśli chcesz kupić takie spodenki, lepiej kup je właśnie tu, a oszczędzisz dużo kasy. Właśnie jak korzystam z design studio, to w tym celu. Możecie tak robić też z innymi ubraniami, jeśli chcecie. Jeśli podoba wam się ze wzorem lub metką, to kupcie takie, przecież każdy ma inny gust ;). Większość moich projektów wygląda właśnie tak:


Myślę, że zamiast kupować drogie krótkie spodenki, zrobicie te ;).
Kończę już post, bo nie chcę was tym zanudzać :D
To pa!


1 komentarz: