Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 24 sierpnia 2014

Krajowe topki #1

       Hej, dzisiaj szykuje nam się kolejny post ode mnie. Może jeszcze wycisnę iskrę radości z tych wakacji (: Wczoraj na moim blogu panował chaos, co chwila pojawiały się posty, które znikały. Było to spowodowane przyjęciem dwóch nowych redaktorek, z czego jedna.. Nie do końca to ogarnęła xd Została nam jeszcze jedna redaktorka, która ładnie nam się przedstawiła - Ewelinka ;3, a na msp Eylon ☺☻ Możecie mieć problem z wpisaniem tych znaków, więc pozwalam wam je skopiować, dopóki nie założę nieobejściowej blokady :D Eylon będzie redaktorką od praktycznie wszystkiego, podobnie jak ja *-*
      A dzisiaj poobczajamy sobie topki na wszystkich serwerach msp. Chodzi mi o takie topki, jak ubrania, animki itp. Zobaczymy również, jak ludzie na różnych serwerach się ubierają, mają looki, ary i inne dziwne rzeczy ;) Dzisiaj sobie omówimy dwa kraje - Niemcy i Anglię. To zaczynamy C;
1. Niemcy, Moviestarplanet.de
Topka moviestar na niemieckim moviestarplanet!
Wow! Kilkanaście poziomów wyżej, niż u nas. Na pierwszym miejscu jest jak zwykle angelinatoni. Już ją tam kilkakrotnie widziałam, miejsca nie zmienia :P
A oto najczęstsza wybierana twarz na niemieckim serwerze. Wszędzie tylko plastusie, królewny i kól ludzie
Oto naj look. Tytuł chyba przez wszystkich znany - kawowy look ;) Kawa i mleczko - mmmm C; Trochę dziwny ten look, spodziewałam się modelki z plastikiem zamiast twarzy, ale jednak natrafiłam chyba na coś starego i dziwnego. No ale czy nas, polskie msp traktować poważnie, jak na topce króluje monster high?
Najczęściej lajkowany pokój w niemczech ;) Cały w czaszkach za 1000sc. Widać, że jego właściciel jest trochę rozrzutny xd
Top artbook. Uczę się w szkole niemieckiego, no ale nic nie rozumiem xd
A oto topka filmów. Na pierwszym miejscu króluje film (UWAGA, nie używam translatowara/tłumacza google) o tematyce konkursowej xd Bodajże jakieś wyniki konkursu / Oglądanie seków za wygraną.
Gewinne - wygrywać
Geshenke - prezent
No a reszta to seki, no jasne ;) U nas jest trochę lepiej, w topce pojawiają się chociaż jakieś normal filmy. No ale cóż, naród sekundówek ;)
A to jest topka animek na niemieckim msp. Pojawiają się tu kultowe animy, takie jak gwiazda, albo taniec z rękoma. Na pierwszym miejscy oczywiście BALONIK *-*
 Najlepiej sprzedające się rzeczy. No ok, wszystkie są dosyć ładne, ale CO TU ROBI MUCHA? C.O Ok, oni są jacyś wtajemniczeni i nikt poza Niemcami tego nie ogarnie. ... I ta cena tej muchy ...

A to moi drodzy jest najlepiej sprzedające się tło! No i wszystko stało się jasne.. NARÓD BRUDASÓW! XD
Oraz jeszcze ubranka. Takie jak na naszym :c
2. Anglia - moviestarplanet.co.uk
                                       
Jaki level ;o To chyba standard, że wszyscy vipy xp
                                       
Najczęściej pojawiająca się twarz.
Jeśli chodzi o top look, to właśnie walę głową o biurko C:
                            
Oczywiście Edward ze Zmierzchu musi być, jak nie czaszki, to muszą być czymś zastąpione, nie? :) Ale pokój fajny muszę powiedzieć. A te kotki ze świątecznego vipa sprzed kilku lat wywołują u mnie płacz ^3^
Top arcik, lecą na fame $_$
Wreszcie jakieś normalne filmy! Chyba... Seki też się pojawiają, no ale to już wiecie :3 Zarabiajki jedne *3*
Animki są... nowe co mi się nie podoba xd Anglia żyje nowością widać C: Jakiego brzydkiego profila mam,nie chciało mi się go zmieniać xd
Top rzeczy zdziwienia u mnie nie wywołują, spoko są ej xD
The best tło.. Teraz walę głową o podłogę. W polsce chyba też króluję to tło. Walę o kaloryfer.
                           
 Rzeczy takie jak chyba we wszystkich krajach, ale spoko, wszyscy są ludźmi, chyba ....
Post był męczący, sama nie wiem, jak udało ci się go przeczytać, ale gratulantka, rozkręciłam się, najdłuższy post w historii mego bloga EVER .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz