Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 27 sierpnia 2014

Jak zrobić długi status? + Owocowa kreacja

         PRZYPOMINAM, ŻE DO 1 WRZEŚNIA MOŻNA SIĘ ZGŁASZAĆ NA REDAKTORA! SZCZEGÓŁY W POPRZEDNIEJ NOTCE!
Siems ;* Dzisiaj zrobię dla was instrukcję na to, jak zrobić długi status. Jak nie ogarniacie, to chodzi mi o to:
Taka króciutka, prościutka instrukcja :D Wystarczy, że klikniecie w status i przytrzymacie lewy Shift i Enter. Teraz co chwila przyciskacie Enter i macie o wiele więcej miejsca na pisanie, a o ile wasi znajomi nie będą mieli wyłączonego czatu, to z pewnością zwrócą uwagę na to dziwadło :D

Kolejna część dzisiejszego posta będzie poświęcona mojej drugiej już kreacji - Owocowej kreacji ;) Wiem, Paula jest od mody, ale ja praktycznie jestem od wszystkiego xd Kombinowałam trochę i już poświęciłam się nowym rzeczom ze sklepu, chociaż bardziej preferuję stare. Tak oto wyszedł mi look, który zrobiłam w kilku możliwych kolorach.
Powstały 3 wersje kolorystyczne jednego looku, ale ja jak na razie nie kupię tego, oszczędzam na jutrzejszy konkurs ;) Pierwsza wersja to arbuz ;) Druga jest pomarańczą, a trzecia limonką. Mam nadzieję, że zestawy się wam spodobały. Jak na najnowsze ubranka te looki nie są aż takie drogie. W cenę oczywiście nie wchodzą makijaże, czyli sztuczne rzęsy, puder i to czarne cuś na oczy xd Razem by to kosztowało ponad 3000sc, a większość dziewczyn raczej je posiada.
Teraz czas na wersje kolorystyczne:
1. Arbuz
 2. Pomarańcza
 3. Limonka
I to na tyle. Podoba wam się zestaw? Podoba wam się przepis na status? Mam nadzieję, że tak. Ciekawa jestem, co jutro modzi nam zaserwują w konkursie msp :D Mam nadzieję, że nie zniży się do poziomu Warriorsów xd No sory, ale on był naprawdę słaby.


4 komentarze:

  1. fajny spób wypróbowałam ale nie mogę napisać więcej niż eden wyraz wylogowała się wlogowałam się i nic mam ciągle długi status i nie mogę tam pisać jak to odwrócić ? :((

    OdpowiedzUsuń
  2. super! Lubie cie już xddd wiem już dzieki tb jak zrobić taki status ;) może ktoś mi pomoże w lvl jak bd mieć boosta <33 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń