Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 20 sierpnia 2014

Najlepsze animki!

      Byłam dzisiaj jakieś 5 godzin na mieście. Kupiłam se miętowe conversy i nowe słuchawki *-* Jak głęboko mi się teraz słucha muzyki xd Jutro nowy konkurs. Podobno w Niemczech pojawiły się unikaty, u nas mogą zawitać z jutrzejszym konkursie. Fajnie by było, ale dla mnie już wszystko jedno oprócz supermenów, dżungli, pustkowi i innych pierdół. Chociaż wszystko mnie zadowoli. Rzygam Eco Warrior (: No ale dzisiaj nie o tym wszystkim (:
      Wszyscy wiedzą, że najlepsze animki, to stare animki! :D No dobra, wszystkie nowsze pokolenia moviestars wolą te nowsze, ''lepsze'' animki. Według mnie jednak te nowe animki są przesłodzone, za bardzo podrobione i są podróbkami starszych animek. Niektóre są bardzo dziwne, przesłodzone i dziwnie ulepszone. Ja zaprezentuję wam dzisiaj jak najwięcej najbardziej podstawowych, fajnych i modnych animek C;

Chyba najfajniesza animka na msp :) Moim zdaniem jest bardzo fajna, dużo moviestars ją ma. Należy ona do starych animek, jest tania, fajna, nie zamula kompa. Polecam każdemu, szczególnie do ctr
Jedna z nielicznych animek nowego msp, które mi się podobają ;) Pochodzi ona podajże z konkursu z campingiem. Jest dla vip, jak na dzisiejsze msp nie jest taka droga xd Gorąco polecam ;*
 Ta animka jest stara, sama nie wiem z jakiego jest konkursu.. xd Jest spoko, bardzo tania, użyteczna w filmach. Nie vip i jest chyba najnaturalniejszą animacją rozmawiania przez telefon ;) Jej odpowiednikiem jest różowa komórka, dla vip.
 Animka fajna, nie vip i również bardzo stara, z początków msp. Nawet tania i dużo osób ją posiada. Ja jak widzicie też xd
Nowa animka. Z konkursu... Nie wiem, bo w tym czasie odeszłam z msp C; Dla vip, za to tania, przydatna i fajna poza xd
Stara animka, o konkurs nie pytajcie :D Nie vip, bardzo fajna i każdemu polecam. Niedługo ją kupię (:
Spoko, luz i wgl :D Animka nowa, z konkursu jakiegoś o hipsterach/grafficiarzach. Nie vip, tania, po prostu ciekawa poza.
Animka z konkursu z.. 2012 roku? Z konkursu o jakichś hipsterach. Pamiętam ten konkurs, jak kupowałam rzeczy z niego, jak sie pojawił. Znajduje się w ostatnim motywie. Animka dla vip, tania, fajna, przydatna w sumie wszędzie.
Legendarna animka na msp \(^o^)/ Strasznie droga, na tamte czasy to już wgl.. Ale każda moviestar ją posiada, a jak kiedyś zniknęła ze sklepu, to zapanował chaos xD Nie vip i bardzo fajna.
Animka z siadaniem. Powinna być dana od początku zamiast tego dziwnego siedzenia z rękami do przodu, ale ok... Nie vip, tania i obowiązkowa.. Można jej użyć również na moviestar, żeby udawała dziecko ;3
Zmieniłam sklep, weszłam na ranking, bo strasznie mi ścinało xd No ok, to jest z kategorii Miłość & Emocje i kosztuje 400-450 sc. Nie pamiętam xD Pochodzi z konkursu o kręceniu filmów C; Nie vip
 Fajne :D Pochodzi z jakiegoś konkursu zimowego. Bardzo jest fajna ;) Kosztuje 500sc, jest dla vip. Taak.. ^^ Jest w kategorii... Pozy? Zapomniałam xD
Chyba najbardziej potrzebna animacja na msp, jeśli chodzi o filmy. Znikanie jest potzrebne do filmów, żeby np. moviestar wyszła z jakiegoś pokoju, teleportowała się, albo zniknęła za kadrem. Jest dla vip, kosztuje 500sc. Jest w katgorii Dzikie & Zwariowane
Animka z tańcem! :D Jest dla vip, kosztuje 450 sc (chyba) i... jest fajna, tyle :3 Jest oczywiście w kategorii o tańcu.
Upadanie idealne do horroru ;-; xd Jest w kategorii Walka, 250sc, nie vip.

To tyle, za dużo tych anim nie dałam, ale dałam je i są chyba najbardziej ogarnięte. Gdyby post był dłuższy, to byście go dawno zamknęli ;_; Czekam z niecierpliwością na jutrzejszy konkurs i mam nadzieję, że będzie ogarnięty. Może. I znowu piszę w tym samym dniu, co Paulinka. Przypadek? Nie sądzę ;-;


3 komentarze: