Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 26 sierpnia 2014

Konkurs na redaktora!

       Miało być dobrze... Ale wyszło jak zwykle xd I tak oto tą optymistyczną kłótnią z dziewczynami znowu mam tylko Paulinę xd Mam nadzieję, że dziewczyny się jakoś ogarną, bo ja jedyne co, to próbowałam się bronić. Nie wiem, jak zareagują na tą notkę, ale mam to gdzieś. Potrzebne nam ogarnięte wsparcie. Jak teraz idziemy do 1 Gimbazy, to raczej już nie uświadczycie postów codziennie xd Już na pewno nie od Pandzi. Ja tam łamię domowy regulamin (: Dlatego właśnie potrzebujemy redaktorów, którzy pomogliby nam utrzymać tego bloga przy życiu i wspierali nas postami w trudnych momentach. Mam nadzieję, że zgłosi się do nas chociaż jedna osoba. Ale przez wszelkie nieprawidłowości, które spotkały mnie na swojej drodze nie od razu przyjmę was, nowych redaktorów do naszego grona. Na sam początek musicie na mój mail - realalicja@interia.pl W temacie wpiszcie Nowy Redaktor - wysłać odpowiedzi na podane pytania:
- Do jakiej klasy idziesz/ile masz lat?
- Od kiedy grasz na msp?
- Podaj nazwy swoich blogów (jeśli je masz)
- Jaki jest twój nick na msp?
- Czym chciałbyś się zajmować na naszym blogu?
- Opowiedz coś o sobie!
- Jaki jest twój e-mail / Gmail?
-Notka próbna
Na te pytania musisz odpowiedzieć. Pytania zaznaczone na niebiesko nie są konieczne do odpowiedzenia. Wolne posady to: Grafika (Instrukcje), Ciekawostki, Nowości, Wywiady i Recenzje. Takie zostały mi posady na redaktorów. Musicie wybrać z nich tylko jedną. Wyboru później nie zmieniamy xd Musisz też opowiedzieć coś o sobie, czyli jak zacząłeś przygodę z msp, możesz też napisać coś o swoim życiu prywatnym itp. Tylko krótko i zwięźle. Chciałabym wiedzieć z kim mam do czynienia :3
Wiek nie gra roli, ale chciałabym wiedzieć. Najważniejsza jest dla mnie ortografia i styl pisania! Jak blogger zaznaczy ci błędy w poście, to je poprawiasz, bo denerwują mnie błędy typu wież, rze cie nie lubie itp. Nie róbcie też wielkich spacji w swoich tekstach i piszcie z sensem.
Notka próbna musi być rzetelna, musi spełniać wymagania , które podałam. Screeny muszą się w niej znaleźć. Umiejętność robienia screenów na moim blogu jest bardzo ważna.
Notka próbna musi być mniej więcej długości takiej jakie robi stellmi, albo czasem ja? Nie za długa, ale też żeby miała te kilkadziesiąt zdań. Musi być ciekawa i na temat twojej posady.
Redaktorzy dostaną moda na chacie!
Jesteś zainteresowany? Pisz! c: Jeśli zgłosi się dużo osób, to ten, którego post będzie ciekawszy przejdzie dalej, ale wątpię, żeby zaistniała taka sytuacja. Pamiętajcie, nie bójcie się mnie! Nie odpiszę wam czegoś złego! Jak twój post mi się nie spodoba, a zgłosi się to tylko jedna osoba, to jeśli zauważę szansę, to pogadam z nią na msp o tym, co mogłaby jeszcze poprawić.
Czas macie do 1 września. Czyli macie tydzień czasu. Może pojawić się informacja, że termin przedłużę, jeśli nikt się nie zgłosi. W wynikach powiem kto przechodzi :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz