Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 13 sierpnia 2014

Nowa funkcja ze zdjęciami ;)

     Musze się streszczać, bo umówiłam się z koleżanką na kawiarnię, a aja tutaj tak bez sensu piszę xd W każdym bądź razie na naszym msp zawitała nowa funckja - robienie zdjęć!
Dzięki aplikacji msp na telefonie, bądź tablecie możemy wysłać swoje zdjęcie na msp! Tylko nasi znajomi mogą nas zobaczyć. Możemy zaprezentować na zdjęciu nawet siebie. Modzi raczyli nam również opowiedzieć o tej aplikacji i do tego napisać nam regulamin.
Sprawdzałam sama aplikację na telefonie i zobaczyłam, że jeśli chcemy dodać własne zdjęcie, to musimy zapoznać się z regulaminem, który wyjaśni nam pewna plastikowa dama xd Oczywiście nie zabraknie też ''przesłodkich'', pouczających nas booniesów. Jak dla mnie bardzo dziwne było to, że modzi zrobili coś takiego. Przecież publikowanie własnego wyglądu może być dla niektórych krępujące, a jak jest taka opcja, to wiecie... A potem podcinanie żył za kilkaset wrednych komentarzy @.a Ja sama opublikuję tam zdjęcie MOJEGO WYGLĄDU, jak.. zdobędę 30 level ;3 Więc pomagać mi w levelu, bo się wam nie ujawnię xd Tak wgl, to mam vipa, więc możecie mnie zapraszać do znajomych do jego końca. Każdego przyjmę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz