Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowy konkurs - House Party

Hej, tu Paula :D.
Dzisiaj na Moviestarplanet zawitał do nas nowy konkurs - House Party, czyli po prostu domówka :) 


Pomysł konkursu mi się podoba, jest dość ciekawy. Tematyka imprezowa jest dość fajna i zastanawiam się właśnie, czy dodali jakieś nowe animacje z tańcem, zaraz to wszystko zobaczymy. Na obrazku widzimy rozgrywającą się muzykę. Wszystko ładnie, pięknie, ale wydaje mi się to trochę dziwne, że ten gość miksuje muzykę w kuchni (?). Przynajmniej dla mnie te meble tak wyglądają.
Ocena: 7/10 pkt.
 Przejdźmy teraz do nowych ubrań.

Ubrania damskie:




Większość rzeczy jest okay, ale niezbyt podoba mi się ta żółta bluzka za 475 sc, gdyby zmienić kolor byłaby do przyjęcia. Tak samo lepiej by było, gdybyśmy zmienili kolor tego topu ze sweterkiem(?) dla vip za 400 sc i jeszcze kilku rzeczy. Mam jeszcze wątpliwości co do tej rozczochranej kitki. Dziwny jeszcze jest kapelusz, te buty dla vip za 650 sc i te bransoletki. Ta korona jest trochę śmieszna xD. Reszta rzeczy prezentuje się całkiem dobrze (uwzględniając zmianę kolorów).

Ocena : 7/10

Ubrania męskie:


Uwaga : są 2 strony! To jest pewnie miłe zaskoczenie dla chłopaków, po tym jak była ciągle jedna strona ubrań w ostatnich konkursach. Jest też ta korona, kapelusik  i buty, co dla dziewczyn. Są trochę dziwne włosy - te z tą czapką w ogóle jakieś powalone xD. Bluzki są dość słabe, a spodnie to normalne dżinsy. Z dodatków czapka i krawat ( który jak mi się wydaje jest stary) oraz te, które były też dla dziewczyn. Jedno mnie zastanawia. Jest niebieska bluzka z napisem party popper. Nie wiem,m czy byłą taka sama już, bo mnie długo nie było na msp, ale wiem, że była taka, chyba fioletowa dla dziewczyn. Modzi nie umieją wymyślić nowych wzorów? :/

Ocena: 4/10 pkt.

Animacje:


Animacja Dj Skills
Kosztuje 800 sc
Kategoria Impreza i Moda
Moviestar miksuje muzykę. Animacja jest fajna, ale bardzo droga

Animacja Cool Chiling
Kosztuje 625 sc
Kategoria Zabawa i Czad
Moviestar po prostu pije z kubka jakiś napój. Przydatna animka do robienia filmów. Według mnie opłaca się kupić, choć jest troszkę droga.



Animacja Smiley Balloon
Kosztuje 450 sc
Kategoria Pozy
Moviestar trzyma balon - uśmiechniętą buźkę - i stoi, przekładając go z ręki do ręki. Według mnie fajna animka.

Animacja Party Balloons
Kosztuje 475 sc
Kategoria Impreza i Moda
Moviestar trzyma kilka kolorowych balonów i stoi, troszkę się poruszając. Również fajna animacja. Jest dla vip.


Animacja Chandelier Swinging
Kosztuje 650 sc.
Kategoria Dzikie i Zwariowane
Moviestar huśta się na żyrandolu. Hm.. Powiem ciekawa :D Jest trochę droga i jest dla vip.

Animacja Party Bounce
Kosztuje 4 diamenty
Kategoria Zabawa i Czad
Moviestar skacze na kanapie. Też ciekawa animacja, ale jeśli robisz właśnie film o domówce, to się nada :D

Animacja Living On The Edge
Kosztuje 550 sc
Kategoria Zabawa i Czad
Moviestar maluje coś sprayem (nie da się dokłądnie zobaczyć co, ale myślę, że to słowo "rap", ale  nie jestem pewna). Ta animacja mnie nie zachwyciła, ale co wy o niej myślicie?

Ocena animek: 9/10 pkt.

Rzeczy:


Z tych rzeczy podobają mi się jedynie te czerwono-białe lampki i łóżko. Umieściłabym je w swoim pokoju. Jeszcze może głośniki, kulę i lodówkę umieściłąbym może w pokoju imprez i kuchni, lecz raczej bym tego nie kupiła (chyba, że robiłabym film o imprezie. Rzeczy mnie nie zachwyciły.

Ocena : 5/10 pkt.

Razem: 32/50 pkt.
Konkurs mi się podoba, ale np. ciuchy dla chłopaków są słabe. Podobają mi się natomiast animacje i większość ubrań dla dziewczyn.
Chyba już będę kończyć tego posta... Podoba wam się ten konkurs? Pa! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz