Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 11 października 2013

Co zrobić gdy po zakupieniu vipa go nie dostaliście?

          Czeeść :3 Dzisiaj kolejny pomoc z mojej strony. Postanowiłam napisać o vipie. Kiedyś miałam taką sytuację, że gdy kupowałam vip to po zapłacie z telefonu zacięła mi się strona i zżarło mi kasę z konta a vipa nie dostałam. Zauważyłam, że niektórzy też tak mają. Mam jednak sposób na to, żeby to naprawić ;) 
1. Po zacięciu się logujecie się na msp i jeśli nie macie ikonki z vipem obok swojej postaci to wylogowujecie się do strony startowej.
2. Na dole gdzie pisze zastrzeżenia i warunki, bezpieczeństwo itd. klikacie w kontakt.
3. Po zjechaniu w dół wyświetli wam się okno, w którym musicie wpisać o co wam chodzi.
Pamiętajcie o tym, że nie piszecie tego do koleżanki tylko do osób dorosłych! Dlatego nie piszcie do nich np.siemka mam problema z vipem. Treść musi być oficjalna. W kategorii musicie zaznaczyć Pytania odnośnie płatności. Jak już to zrobiliście to w ciągu 10-30 min powinniście dostać vipa ;) Pamiętajcie tylko, żeby zrobić to od razu bo jak zakupicie vip na tydzień i za tydzień do nich napiszecie to nici z tego co nie? ;D

1 komentarz:

  1. Hej . Ja miałam taką sytuację .... z resztą ogłosiłam to na forum o czym chyba wiesz :(

    OdpowiedzUsuń