Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 30 listopada 2014

Hello!

Hej. Nie było mnie tu z miesiąc, za co bardzo przepraszam.
Zacznę od nowa ; Jestem Kessys, a, i chyba zapomniałam...Mam na imię tak, jak główna admisistratorka...Jestem Ala. Mam dla was pewną niespodziankę...
Jak kupić chłopięce ciuszki jak jesteś dziewczyną?

1. Robimy looka jakiejś znajomej dziewczynie.
2. Robimy looka jakiemuś chłopakowi i wubieramy se ciuchy, które chcemy ( Dreke ma    dużo ciuszków, może jemu szczelicie looka?)
3. wchodzimy w looki I wybieramy ,, Przeze mnie dla innych".
4. Klikamy raz w looka chłopaka, raz w dziewczyny.
5. Po jakiś 35 kliknięciach klikamy ,, Kup" (jak nie działa to powtarzamy tę czynność)
6. Kupujemy looka i cieszymy się chłopięcym wyglądem.
7. Chłopaki robią na odwrót ;)
Pìšâĺà Ķëšşýš

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz