Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 20 listopada 2014

Konkurs ,,The Rebellion''.

         Hejo, na MSP zawitał nowy konkurs :D Ten jeden z lepszych konkursów.
Tak, nie oceniałam ich za bardzo, bo nie lubią oceniać pierdół. Ten konkurs jest FAJNY i go OCENIĘ. Ok? Nie ma problemu?
Nowy konkurs jest o nowym filmie ,,Igrzyska Śmierci: Kosogłos część 1''.
Przeczytałam 1 część igrzysk, na inne nie mam czasu ;/ Książka była za to fajna, ciekawa, nienawidziłam początku, bo nic się nie działo xd Ale jak weszli na arenę, to było ok ;)
Obejrzałam 1 część filmu, 2 jeszcze nie. Na 3 chcę iść do kina, ale obawiam się, że mnie nie wpuszczą xd Dopiero od 16 lat *~* Za rok będę miała 14, chyba da radę na 2 część xd
Ok, ok.. nie przynudzam i przechodzimy do konka.
Motyw
Fajny xd ,,The Rebellion'' znaczy ,,Bunt''. W sumie pasuje do filmu, gdzie panuje śmierć i zagłada xd
Katniss celuje w Peetę, Effie się cieszy i jest śmiesznie xd Nie ma dużo brokatu, gwiazdek i rzygowin lalki Barbie. To dobrze xd
                                                   8/10
Ubrania dla dziewczyn


Niestety są dosyć udziwnione xd No ale to oczywiste - czas akcji to daleka przyszłość, udziwnione stroje i taka sztywność. Niektóre są dosyć znośne ;) Oj mojej siostrze się to spodoba xd (9 lat)           UWAGA UWAGA widzicie może tą ognistą sukienkę na 3 screenie za 2500sc? ONA BYŁA KIEDYŚ UNIKATEM O.O Takim rzadkim, z jakiegoś vipa na rok, o ile się nie mylę. Fajnie, że wróciła, już ją mam xd Jest w topie, trochę droga, ale warta ceny :D
                                                 7/10
Ubrania dla chłopców

Oczywiście dziwnie wygolona broda musi być xd Rodem z wyższych dystryktów i z The Sims 3 Skok w przyszłość xd

Ubrania spoko. Ile włosów O.O Te ogniste z tą ceną to jakieś jaja xd No ale pozazdrościć płci przeciwnej *3* Chociaż te 2 strony :D
                                                    7/10
Animacje
Nie będę robić każdej osobno, bo mi się nie chcę.
To czarne coś to nie jakaś cenzura, tylko animka z innego konkursu, wiecie XD
Animki w każdym razie nie jakoś potrzebne ;/ Ale jak widzicie łuka musiałam kupić xdd I mamy nową animacje z bieganiem! :D
I OH NIE, ZOBACZYLIŚCIE MOJĄ NOWĄ POSTAĆ :OO TAK, TA OGNISTA SUKIENKA XDD
                                                  6/10
TŁA
Mamy jedno tło. Spoko jest ^^ Takie naturalne, BEZ BROKATU
                                                 10/10
Rzeczy
No dużo, naprawdę. I tak ich nie kupię. Powiem tyle, że do jakichś wojen tylko (: Znowu ceny z nieba. Żeby starczyło mnie na głupie samoloto-ufo do pokoju, muszę mieć 96 wejść na filmie :)
                                                             7/10
OCENA: 45/60
Ocena dosyć wysoka jak na te nowe konkursy :O Powiem tyle, że fajny konkurs :) Nie wiem, czy lepszy kiedyś uświadczymy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz