Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 1 listopada 2014

$_Nelka_$ ofiarą hakera?

          Nie właściwie pojęcia, co się stało z $_Nelką_$. Konto to sprzedałam jaki czas temu użytkowniczce, która tym razem oddała je Ari Zzang. Ciekawe, czasami śledziłam jej poczynania, ale ostatnio stało się coś dziwnego z tym kontem...
Co ciekawe, to ubrania na koncie są w stanie nienaruszonym. Być może tamta użytkowniczka weszła sobie na nie i zrobiła przemeblowanie, chociaż to ja mam prawowity e-mail, dzięki któremu tylko ja mogę złamać te kolejne przypisywane do tego konta. Ona raczej nie dałaby rady się włamać i uważam ją za tą uczciwą. Jeśli Ari go nie odzyska i nawet nie będzie chciała, to.... Sama je przejmę. Może to brzmieć chamsko, pewnie znowu je sprzedam, no ale po co ma świecić pustkami i łysinką? (xd) Dopóki Ari go nie odzyska, to zrobię to. Nic do mnie mieć nie będzie, nie dostała go w końcu ode mnie ;) Taki tam trick, jeśli dowie się prawdy i napisze do mnie, to z pewnością oddam jej własność.
Sama pisała, że to konto prywatne i nie wiem dokładnie, co na nim robi ;)
Tak tak, chamszczak ze mnie niezły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz