Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

czwartek, 30 października 2014

Wieeelki błąd

        Dlaczego nie urodziłam się kilka lat wcześniej? Dlaczego jestem taka debilna? Gdybym nie była jakimś durnym dzieckiem... I gdyby mój komputer był sprawniejszy... To...

Zacznijmy od początku!
MSP teraz nieźle udupili. Kiedyś miało fajną grafikę, nic się nie zacinało, sprawny system, unikaty, fajne konkursy i roślinki...
Ludzie teraz się zrobili chamscy. Niektórych znaj mam nieraz ochotę ściąć na pół.
Teraz to jest jakaś wielka, święcąca różowa kupa przeładowana tymi cholernymi Booniesami i dziećmi. Właśnie dali możliwość wykazania się 7 latkom, co jest błędem. No bo, jak oglądał filmy, gdzie co drugi wyraz jest ćsza zamiast cisza, terz, oczywisicie i inne paskudztwa. Takie dzieci są przecież non-stop hejtowane.
Modzi blokują za to, że napiszemy do chłopaka, że go kochamy, albo za kompletnie normalne słowa uznane za zło.
Jak widzę te screeny, to płakać mi się chcę i od razu wylogowuje się z MSP..


 To parę rzeczy, ale chce mi się płakać po prostu.. Teraz to wszystko jest wyrobione na dzieci, nie ma tu dla mnie już miejsca... Chyba sprzedam to konto, albo je usunę. Jakoś nie robi mi to wszystko różnicy. Zapewne sprzedałabym je za unikaty na inne konto, bo może jeszcze kiedyś powrócę.. Nie wiem, sama nie wiem.
Taki mój cytat, opisuje np msp. Na początku było fajne, ale potem powstało z niego coś niesmacznego.
Edit: Co do urodzenia się wcześniej, to bardziej bym zadbała o swoją postać, gdyby nie komputer, to wgl zagrałabym wcześniej i bawiłabym się lepiej, a wtedy, kiedy msp zaczęło być popsute, to odeszłabym.. i pa :D


2 komentarze:

  1. Racja. Ym... kontem jak coś sie mg zaopiekować ja ;33 Śledze twego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam czasy, gdy się rejestrowałam na msp. Miałam to szczęście aby pograć sobie na tym starym <3 :'C Ale naprawdę krótko, bo niebawem zmienili grafikę ;c

    OdpowiedzUsuń