Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

piątek, 10 października 2014

Gunwo c;

          Ten blog spada na psy. Miranda nie daje rady, Stellmi też.... Nie wiem, czy liczyć na Kessys. Na msp nie mam ochoty wchodzić, kiedyś znajdowałam mnóstwo zajęć w tej grze, a teraz jak już wejdę, to nie wiem, co robić...
Pojawiły się kolejne przeceny vipa. To chyba dlatego, że nikt go nie chce już kupować. Po co, skoro ciuchy vip są durne, a dużo ludzi przeszło na Swag i zabawę w chatroomach i nie mają po co go mieć.
Nie wiem, czy nie zamknąć w końcu tego bloga, bo sama nie wiem, co ja tutaj robię. Nie ogarniam i chyba nigdy nie ogarnę. Na msp nie wchodzę i może przekształcę tego bloga na coś innego.. Nie wiem, ale na razie nie ogarniam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz