Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 19 października 2014

,,Dominika, zniszczyłaś mi życie!''

        DiedFromYou zrobiła nowy "super" film biograficzny, który zyskał już dużą ilość widzów na całym świecie, a dalej sprzedaje się znakomicie. Nie daleko mu do Oskara, wszyscy są z niego zadowoleni!
 A oto kadr z tego jakże pięknego dzieła sztuki:
 Domyślacie się chyba, jaki jest skutek :D
Ja nie, to zapraszam do oglądania, to zmotywuje Die do wykonywania kolejnych dzieł. Ja tam już nie wiem, o co z nią chodzi, bo sama miała zaraz umrzeć na raka ._. A że do końca życia będzie poparzona, to jeszcze jakiś tydzień? xd
A to kadr z podobnego filmu autorstwa... Zapomniałam, ale wypisuje się na forum, więc łatwo ją znaleźć. ;) I tak zaraz będzie pisać, że został jej tydzień życia. Została oblana kwasem i jest ranna przez jakąś Dominikę. Ja na prawdę nie wiem komu wierzyć i która zgapiła :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz