Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

poniedziałek, 6 października 2014

Nie wyrabiam, musicie mi wybaczyć.

Siemka, tu Paula. Chyba wieki mnie tu nie było. Czym to jest spowodowane? Po prostu, nie mam czasu grać na msp. Nie wchodzę już prawie w ogóle. W wakacje było fajnie, ale co teraz? Teraz mam mało czasu na gry itd. Gimnazjum to totalna zmiana. Kiedyś co było? Nie martwiłeś się kartkówkami, nie uczyłeś się, a teraz? 9 lekcji codziennie i prawie z każdego kartkówka/test/pytanie + zadania domowe. Gdy się przyczołgam po lekcjach do domu jest 16.00 jak nie lepiej. Potem obiad jem i kończę koło 17:00. Potem chwilę coś obejrzę, posprawdzam co nowego w necie, przebiorę się i lekcje. I tak mija mój normalny dzień. Dla mnie totalna porażka. Doliczmy zajęcia dodatkowe. Wychodzi na to, że wstaje rano o 5:30 i kończę się uczyć. Masakra normalnie. Dość ględzenia. Ja po prostu nie wyrabiam z wchodzeniem na msp. Posty będą pojawiać się znacznie rzadziej. Jak będę miała czas, to będę wstawiać.


PRZEPRASZAM!!! :C


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz