Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

sobota, 4 października 2014

Nudaam..

         Pula, Miranda, Kessys! Błagam, wspierajcie mnie w pisani postów! Piszcie je co 2-3 dni, aby ten blog nie upadł. A ja.. mam dosyć. Mam jakieś opóźnienie, siedzę przed kompem i czytam o jakichś pierdołach zamiast zrobić coś pożytecznego. W międzyczasie tracę swoje życie na robieniu bransoletek Loom Bands. Mam ich już 10, a liczba dalej rośnie!
Nauka to dno. Uczę się, bo muszę, a nienawidzę tego robić. We wszelkie gry o tematyce simsowej gram tylko wtedy, kiedy mam ochotę, czyli raz na 2 dni, albo częściej. Na ogół użalam się nad sobą, albo piszę psychodeliczne opowiadania ♥
Ostatnio się nudałam i w 15 minut i zrobiłam se gifa ;D
Chciałam zobaczyć o co chodzi i uwieczniłam na nim.. Pandzię! xd
Tak wgl to nie gram zbytnio w msp, bo po prostu nudzi mnie ta gra i jak na nią tak teraz patrzę, to z wielką niechęcią. Nienawidzę grać w coś na siłę, więc po prostu nie ciągnę tego. Oczywiście raz tam wpadkę, no ale bez jaj, że mam siedzieć cały dzień przed kompem i wgapiać się w te puste lalki... Będę pisać na blogu, ale nie tak dużo o msp, tylko o rzeczach bardziej ogarniętych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz