Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

środa, 8 października 2014

Nowostka! c:

         Nie piszę od dawna, ten blog jest do dupy i nie mam po co wracać, nie? Nie wiem, co tu jeszczę robię, ale mam wyrzuty sumienia, bo uczyłam się tylko 2 godziny xd
Ok, ok na msp pojawiła się nowość, a mianowicie zmieniło nam się okienko z tym ocenianiem looków:
W sumie, to teraz bardziej mi się podoba, bo zarabiamy pienioszki, a do tego zdobywamy punkty tylko wtedy, kiedy trafimy w lepiej oceniany look/design. Wcześniej z lekka nie ogarniałam tych systemów, ale projektowanie moim zdaniem jest do... wiadomo xd Ludzie robią se zwykłe, jednokolorowe cichy, żeby było taniej. Głupie to, bo co my mamy oceniać?
Fajnie by było, gdybyśmy mogli jakoś tworzyć kształty ubrań, bo nie dodają nowych i wszystko jak zwykło, głupio wygląda. No ale nie ważne... Zawsze muszę trochę pobiedzić xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz