Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 14 października 2014

Konta sprzedane.

         Elo, tutaj standardowo Amy 200. Chcę wam powiedzieć, że ostatnio sprzedałam 2 konta. Jedno z nich to właśnie $_Nelka_$. Chciałam za nią węża na nogę, ale... Właśnie, ale dziewczyna, która miała mi go dać ma z tym problem, ale na szczęście nie zrobiła mi jak dotąd szkód na tym koncie, Jeśli mi go nie da do jutra, to odzyskam je i znowu zacznę szukać ludzia, który da mi za nią to, co chcę. Ogłosiłam to już na forum, ale spotkałam się z masą negatywnych komentarzy, że jestem oszustką. Serio? Wy wiecie, co się stanie, jak kogoś oszukam? Ludzie będą mi wypisywać na ścianie same hejty, a ten blog pójdzie w ch.... no wiecie xD Nie chcę zaczynać zdobywać zaufanie od nowa, ani pisać do modów, aby mi odblokowali adres IP... Dlatego nie okłamię nikogo. Za co chcę dać $_Nelkę_$ z 27 levelem? Głównie za węża na nogę. WYJĄTKOWIEM, są 3-4 RZADKIE unikaty. Nie chcę oddawać takiego potężnego konta za jakieś marne serca na nogę... NIE PRZYJMUJĘ unikatów, które już kiedyś powróciły, nie dawać mi tego, bo ja mam pełno tych śmieci na swoim koncie. JAK JESZCZE RAZ KTOŚ MI ZAPROPONUJE taką wymianę, to od razu blokuję taką osobę. Drugie konto, nie ważne jakie sprzedałam za 3 uni, które mam, ale z pewnością wymienię je na coś lepszego ;D Mam jeszcze ogołoconą Barbarę96 z 16 levelem oraz... chyba tyle. Nie wiem, czy ktoś chce konta z 9 levelem...
Jak ktoś się zastanowi i bierze te konta, to proszę do mnie napisać. Forma wymiany może polegać na tym, że dam wam hasło, wy wejdziecie na konto, zmienicie e-mail, a ja go potwierdzę. Wtedy musice dać mi to, co uzgodnimy, bo inaczej zresetuje e-mail, albo napiszę do modów, bo mam przygotowane dowody (:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz