Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

niedziela, 19 października 2014

$_Nelka_$ sprzedana!

        Nie róbcie sobie już nadziei, bo taka jest rzeczywistość ;_; Oddałam Nelę za 3 rzadkie unikaty! Jeden z nich - chodzi mi o włosy, jest na serio rzadki. Chyba miałam niezłego farta, bo nie znam za dużo osób które dałyby mi aż 3 rzadkie uni za taki szajs.
Jestem zadziwiona. W sumie, to większość z was zainteresuje tylko ta druga kolumna xd Ta biała sukienka, którą kiedyś miałam wymieniłam za uni, który dostałam ze sprzedania $Abbey. Jakieś 4 uni dostałam za oddanie 2 kont. Nieźle handluję, co nie? xd Jeszcze to na msp jest nielegalne. Nelkę oddawałam już jakieś 4 razy, z czego trafiła do tej ostatniej osoby XD
Tak, czy siak miałam wielkie szczęście z tym kontem ;-; A wyobraźcie sobie, że na samym początku kolekcjonowania miałam tylko tą jedną bluzkę-zebrę, którą znalazłam właśnie na Nelce. Nie licząc śmieci z powrotu uni xd Uważam je za śmieci, bo każdy je ma i zagracają wszystkim szafy. Te włosy, które powróciły czasami znajdę u niektórych we wszystkich kolorach :?S
Została mi jeszcze Barbara96 z 16 levelem. Nie ma za dużo ciuchów, ale ze względu na level i liczbę znaj oddam ją za jednego CENNEGO uni. Nie za serduszka na nogę ;/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz