Wyślij mi coś!

Chcesz wysłać mi na mail swoje looki, screeny, rozmowy, rysunki i wiele więcej? Ślij na realalicja@interia.pl

wtorek, 21 października 2014

Fuck You!

        Jest na msp pewna laska, a mianowicie - Justine. Zrobiła ona arta, który bardzo szybko znalazł się w top. Zobaczcie go:
Stara animka z msp z 2009 roku. Kiedyś msp było grą dla nastolatków i normalką było kupowanie animek z lecącą krwią, piłą itp... xd Sama chciałam je kupić, ale spóźniłam się jakieś 2 miesiące ;> Co mi się spodobało, to zrobili zmiany na msp i dodano to nowe okno z animacjami z tego żółtego i wtedy zniknęły wszelkie drastyczne animacje. Czułam się lepiej, bo nie byłam poniżana przez takie coś. Ludzie naćpani unikatami to i tak już dużo :')
Wiem, jak zrobić taką animkę. Sposób nie jest trwały, bo po wylogowaniu się ja traci.
Prosty sposób. Sama bym go wykonała, ale nie usunięcie konta jest tu problemem. Właśnie zablokowanie IP. Proces odblokowywania jest za długii..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz